Vücut ısısının birden düşmesi

ergin soruyor: 3

oglumuz 3.5 yaşında kulak ve boğazında iltahap olduğu için yaklaşık 5 gündür ateşi yüksek ve aantibiyotik tedavisi görüyor.Bugünn kontrolünde iltahap kalmadığı söylendi ancak akşam ateşi 38.5 olunca ateş düşürücü verdik ve terlemeyle beraber yavaş yavaş düşüyor ancak son 2-3 saattir vücut ısısı 34-35 arasında seyrediyor sıcak komplexe rağmen 35-35.5 arası seyrediyor normal midir

Bu soruyu cevapla

3 Cevap


selencem

Ates dusuruculerin boyle bir etkisi oluyor ama sureye gore doktora haber vermek gerekebilir bence.


kedidirkedi

Ateş düşerken bir de ateş düşürücü etksini gösterince böyle düşebiliyor. Bir daha ateş düşürücü verirken kontrol edin, eğer terlemeye basladıysa ateş düşecek demektir. O durumda ateş düşürücü vermeyip kontrol altında tutarsınız.


MEDUSA23

benzer sorun bizde de var. Geçen salı mide bulantısı ve ateş şikayetiyle hastaneye gittik dr. yatırş yaptı. Cuma gecesi ateşi 39.5 dereceye yükselince hemşire novalgin iğne yaptı. yarım saat geçmeden 33 e düştü ilk defa bugün kulaktan 36.0 ölçtüm ama alnı hala 35 derece umarım yükselmeye başlamıştır. ancak toparlanması 1 haftayı buldu



Cevaplamak için Üye ol