çocuklarınızı dudaktan öpüyor musunuz?

buseveannesi soruyor: 10



43 Cevap


tarantababu

ben öpüyorum doya doya her yerinden büyüyünce kendisi öptürmeyecek biliyorum benim kendimi anneme öptürmediğim gibi, şimdilik vakit varken hala kucağa gelip seviliyorken her yerinden doya doya öpüyorum, öpmemekte çok anlamsız geliyor, 


mihri79

tükürük,mikrop filan anlamadım nasıl bir öpüşten bahsediliyorki? saniyeden daha kısa süren ve dudaklar kapalı bir 'muck' benim yaptığım.aynışeyden bahsediyor olmalıyız diye düşünüyorum. hastayken ve uçuk varken hiç öpmem zaten,onun dışında neresi olursa öperim. 15 yaş küçüğüm kızkardeşim,9 yaşındaki kızım ve 2,5 yaşındaki kızım,hepsinde öperdim kendiliğinden kaybolurdu,hatırlamıyorum tahminen 3 yaşına doğru sanırım.ne onlar nede ben bir sakıncasını görmedik.


mihri79

annem babam beni öpmezdi diyen arkadaşlar var,ama hatırlıyor olamazsınız diye düşünüyorum,çevremde 4-5 yaşında öpen görmedim çünkü,bebeklik döneminde öpülüyor genelde.


ketrin

ben kızımı dudağından öperim oda zaten bende başkasına ne kendisini sevdirir nede bırakın dudağı yanağından dahi öptürmez ve sevdirmez kendini. babasıda öper sadece bu. o benim canımın parçası bunda tuhaf yadırganacak hiçbirşey yok bence... benide rahmetli babam dudağımdan öperdi kızkardeşimide... hemde bebekliğimden öldüğü geceye kadar. 17 yaşındaydım:( herneyse bunlar güzel anılar ve güzel hatıralar. bende kızım beni sevgi dolu hatırlasın isterim. tamamen yetiştiğiniz çevreyle ve aile ile ilgili sıcak bakmanız ve yadırgamanız... benim cinsel kimliğim etkilenmedi bu durumdan kardeşiminde.... bu benim görüşüm


derya08

Ketrin sana katılıyorum bu güne kadar öpülüpte,olumsuz etkilenen bir çocuk görmedim.Kaldıki bebek ve çocukların % 98 öpülüyordur.Hepsi olumsuz etkilense bizde şuan sağlıklı bireyler olamazdık değil mi? Ama tabi tercih meselesi yenidoğanın hiç birşekilde öpülmemesi gerektiğine inanıyorum yani bağışıklığı zayıf oluyor ve enfeksiyonlara açık oluyor.O zaman bile oğlumu ayağından,bacağından öperdim :))

 



sunkey

Ben bazen dayanamayıp uyutmaya çalışırken emziğinin üzerinden öpüyorum. Sanki öpmek doğru değilmiş gibi geliyor dr yanaklarından bile çok öpmeyin demişti hijyenik olmadığından. Ama cinsel çağrışım yapacağını hiç sanmıyorum.Bazı kültürlerde erkekler dudaktan öpüşüyor, bu biraz da kültür meselesi .


maavii

Ben operim dudaktan yanaktan poposundan her yerinden. .. canim o benim

.. şimdilik sorun yok buyuyunce tekrar dusunuruz...


nadia

Dudaktan opulmesine hem psikolojik hem de hijyen acisindan karsiyim. Hatta babasi bir kac kere opecek oldu, ters bir sekilde uyardim.


ozlmarmylmz

ne öptüm nede öpülmesine izin verdim.şiddetle harşıyım her açıdan!!!


gulcinozden

ne öperim nede babası dahil kimsenin öpmesine izin veririm.bebeklerin her yeri çok tatlı o kadar öpülesi yer varken hiç bi riski almam



Cevaplamak için Üye ol