hamilelikte huzursuz bacak sendromu ve uykusuzluk

afrezrudi soruyor: 10

arkadaşlar,

hamilelikte huzursuz bacak sendromu ile ilgili bilginiz var mı?

bir de günler süren uykusuzluk için ne yapılabilir??


40 Cevap


asli_arda

ahh canımm soruyıu görünce direkt atladım :))
bende vardı ama bende hamilelik öncesinde de vardı
hamilelikte tavan yapmıştı yemin ederim abartmıyorum gece oturup ağlıyodum :((çok kötü gecelr geçirdim hep yürüdüm hol de salonda hep yürüdüm yürüyünce hiç bişey yok ama oturunca kımıl kımıl
oyy allh yardımcın olsun çözüm yook yani ben bulamadım


afrezrudi

off o kadar kötü bir şey ki!!!

bende de hamilelik öncesi vardı ama bu kadar yoğun bir şekilde değildi.  Bu sabah 6 da uyudum sıkıntıdan. En son duyduklarıma göre nöroloji ilgileniyormuş ve alzheimer ilaçları ile durduruluyormuş ama ilaçlar bırakıldığında tekrarlıyormuş. kesin çaresi yok yani..

tek dileğim kızımı kucağıma almak ve en azından uykusuz gecelerde onunla ilgilenmek.


afrezrudi

evet ilaç çok gereksiz çünkü kesin çare bile değilmiş. yeni bir hastalık diyorlar ama çok sinir bozucu gerçekten de.

düşünmemeye çalışıyorum ama her gece yaşamaya başladım... doğumdan önce ben de ayda 1 defa falan yaşıyor ya da yaşamıyordumm.. zman bir an önce geçsinnnnn


ritalar

güzelcim son 3 gecedir bende de dayanılmaz halde bacak ağrısı. özellikle gece 2 saatte bir wc ye kalkarken çom zorlanıyor, nine gibi felan yürüyorum 8). dün dr umdaydık. sekerim var benim biliyosun. sınırlarımı 1 az aşmıştım son 2 gün. yüksek seyreden şekerden olabilir dedi dr'cum. şeker=damar tıkanıklığı = doblerin düşük çıkması dedi yamuldum. şimdi çok dikkat ediyorumö. ne bebeğim aç kalıyo, ne bşekerim yükseliyo. ödem toplamaya da alametmiş bu durum.  gebeliğimizde 1 problem yok, bol bol yürümemiz lazımmış. - yuh!! bu haldede yürünür mü diyenlere aldırmadan 8)


asli_arda

valla ben doğum öncesinde yaşadım bunu .. nörolojiye gittim ilaç verdi bi kutu bitti ama değişen hiç bişey yok ,serviste uyku hallindeyken bi geliyodu ayağımı nereye alacağımı bilemez oluyodum .altıma alıp oturduğumu biliyorum ve şuangene var ara ara bir geliyor beni sinir ediyor çaresi yok tedavisi yok sinirsel psikoojik mi dedim doktora hiç bi açıklaması yok dedi:(sıkıcı bi durum çok zor bi durum allah yardımcınız olsun :)



turkuazz

tam olarak nasil bir rahatsizlik bilmiyorum ama magnezyum benim bacak agrilarima cok iyi gelmisti


afrezrudi

yürüyüş evet yürüyüş en iyisi...

gidip bir saat yürüyelim belki uyuyabilirim bu gece


denizkara

Arkadaşlar benim de geceleri çok fazla baldırıma ,ayağıma kramp giriyor doktorum magnezyum ve kalsiyum eksikliği olabileceğinden söyleyip ilaç verdi ama o ilaçları 3 aydır kullanıyorum bir ara azalmıştı nerdeyse yok gibiydi.Şimdi ise gecede 22 kez yerimden sıçratıyor ,korkuyorum zatan evvelden kramp problemi çok sık yaşardım.Yürüyüş yapıyorum o biraz iyi geliyor.Bel ağrılarımada iyi geliyor.


sweetmom

evet arkadaşlar ilk gebeliğimde mahvetmişti beni bu bacak sendromu şimdi hamileyim yine aynı ben çorabı suyun altına tutuyorum ıslak ıslak giyiyorum öyle uyuyabiliyorum üşütmek an meselesi ama dayanamıyorum umurumda değil.


elifnrm

benimde hamileliğin 7 ayından beri olan bacak ağrısı inanılmaz yorgunluk vardı bu şekilde varistendir diye kendimi oyaladım.sağ bacağımdaki artık dayanılmaz olup topallamaya başlayınca bu arada bebk altı ay oldu.dr gittim ve bacağımda kitle çıktı.şimdi ameliyat olucam.lütfen hamilelikte ve sonasında kendinize çok ityi bakkın siz iyi olun bebişlerde iyi olsun.hamilelik bir çok hastalğı tetikliyor bunu unutmamak lazım.



Cevaplamak için Üye ol