Beylikdüzünde gerçekten ilgili iyi bir doktor lütfenn!

kofili soruyor: 10

beylkdüzünde oturyoruz ethica bakırköyde doğum yaptım ama ordaki bir doktorun hatası ve bzi üzmesi sonucu hemde evimize yakın olması gelip gitmede sorun olmasın diye burda oturan herkes gibi medilife gidiyoruz, oğlum 9ayını bitrdi her ay acaba götrmesemmi diye tereddt olupgene dayanamayıp gidiyorum, dokturmuz serdar bey, özünde iyi bir insan olabilr bugüne kadar terslemedi bişy demedi ama hastane çok aşırı kalabalık, buda doktora yansıyor  düşününki bir keresinde aylardır her ay baktığı oğlumu görünce randevumuz akşamstdyü, bugün artık bebek görmek istemiyorum doğukan bugünki 60. bebek demişti, bilen bilir medilife burda tıp merkezi diye geçiyor oyüzden 3ten fazla çocuk doktoru bulunduramıyorlarmış kural gereği. asla vede asla bugüne kadar telde ulaşamadım kendisine cep numarası falan verme zaten yok hastaneyi aradığmda bir asstan kızcağız var doktor deil sekreter yani, ben yardmcı olyim siz bana söleyin ben müsait olduğunda doktor beye iletirim cevabınıda sizi arar söylerim diyor, geçen hafta aradım bişyler sormam gerek, çünkü en sonki kontorlde ek gıdalarla ilgli hiçbirşey konuşmadık ama kafama takılan bazı gıdalar oldu, verip vermeme konusuda ikileme düştüm, aslında asla doktora göre kitaplara göre byütmedim oğlumu o şekildede yanlış olduğunu düşünüyorum, ama keçi sütünü ve balık verip vermeme konusunu sorcaktım, 2.kez gene beni görüştürmedi sekreter, çok yoğunmuş, siz mail atın dedi mutlaka cevaplar dedi, attım ama tabikide cevap falan verilmedi.
kolon hastanesinde hakan bey varmış iyiymiş diye duydum, hem tanışmak için hemde alternaatif buldum umuduyla hemde bugünlerde üst dişlerden dolayı çok huzursuz, 2gündür hep ağlıyor, bugüne randevu alıp gittim büyükçekmece kolon buaradaa hakan bey ordaymış, 16:45 randevusu ama neymiş araya hep hasta girermiş burda doktorlar yoğn olurmuş
bana dedikleri sizden önce 4hasta var dktorda bu arada habire acile iniyor, çocuğum zaten aşıır huysuz nasıl beklyim 1 saaten fazla? paramı iade aldım ve geri geldim. herkes gibi benimde şikayetim var neden beylkdüzünde doğru dürüst bir hastane yok özellklede anne ve çocuklar için?? sıkıntılı olduğum durumları yazdım arkadaşlar memnun olduğunuz bir doktor varsa lütfen paylaşın çok sevinirim, şimdiden sağolsun güzel anneler..


12 Cevap


hatez

valla bende kara kara nerede doğum yapacağım diye düşünmekteyim beylikdüzünde oturuyorum ama devlet hastahanesinde doğum yapmak istiyorum ben yok tabi yakın olarak falan bizim buralarda hastahane işleri biraz dertli:(


hatez

bi arkadaşım doğum yaptı bu hafta orada medilifede ye gitmek daha mantıklı demişti bana. çocuk doktorları konusunda nasıllar bilemiyorum da tabi şuanda ilgi alanım doğum olunca:)


ZeynepYenice

Merhabalar,
Bizde Medilife'ta Serdar beyin hastayız, dediğiniz gibi özünde iyi bi insan ve iyi bir doktor. ben doğumumuda orda yaptım kızımın ilk muayenesini ve 8-9 aylık olana kadarki kontrollerini Serdar beyin eşi, Seda hanım yapmıştı seda hanımda o hastaneydi fakat ayrıldı, sonrasında da serdar beye devam etmeye başladık. dediğiniz gibi çok yoğun bi bölüm çocuk bölümü ama ben elimden geldiğince serdar beye ulaşmaya çalışıyorum telefonla ulaşmak gerçekten zor oluyor ama en kötüsü direkt hastaneye gidip çat kapı yapıyorum serdar beye :)
birde şöyle bir durum var açıkcası çocuğun sürekli aynı doktora gitmesinden yanayım, tabiki memnunsak doktordan, o nedenle de bugüne kadar değiştirmeyi düşüünmedim.

ayrıca ordaki yoğunluğu yaşamamak adına genellikle muayeneyi ilk randevu saatlerine almayı tercih ediyorum ki hem doktorun kafası dinç olsun hemde hasta çocuklar çok dolmadan işimizi bitirip hastaneden ayrılmayı ayarlamış oluyoruz.. 


ColukluCocuklu

Beylikdüzü'nde aradığım doktoru bir türlü bulamadığım için Bahçelievler'e gidiyorum:) Yol uzak ama içim rahat en azından.


kofili

bahçelievler bayaı bir revaçta anlaşılan:) ama ben oğlumla tekim doğumundan beri tek baktım, hatta işimdende ayrılmak zorunda kaldım çoğu anne gibi neyse diyelim:) oyüzden buralarda civar hastane istedim hep, herkes çok ii bilir puset çanta oğlum ben derken .. pratik bişyler arıyorum anlıycanız hep, cmtsleri eşimlede gidebirz ama açıkcası bebkle haftasonu o fena e*5 trafiğini çekemeyiz,
medicana temiz bir hastane ama bu çocuk polikne bir çare bulmaları lazım, yada hastane ünvanını alıp daha fazla çocuk doktır almaları lazım, avcılardan büyükçekmeceden çatalcadan gelen okdar çokki..
bende ilk muayne saatlerine alıyordum artık, birkere o lafını duyduktan sonra bu 60.bebek dedğini yani, aman deyim dedim sabah saatlerine perfrmansnn yüksek olduğu saatlere alim dedim, habire aranıp rahatsz edilmesede jinekolg bir çocuk doktoru 2, hastaları bu doktorlara aslında 24 saat ulaşabilmeleri lazım bunu doktrlarda bilir, hamileyken doktorumu gece 1dede aradığımız oldu, pazar sabahındada.. çoğumuzun böyledir, bebek içinde brşey olduğunda çok basitt birşey deilse ulaşabilmeliyiz, doğduğundan beri muayne ettği bir bebekse hele,zeynep yenice hasta olunca Allah korusun elbet çatkapı gideriz ilgilenirlerde tabiki, ki ilgilenmişlerdi sağolsunlar, ama ben sadce balık sizce vermelimiyim i sormak için hastaneyede gitmem, 30 saniye benimle telede konuşabilr yada mailme 1dak ayrıp cevp verebilr yaa bu çok zor deilki, halada cvp falan yok, hani 1hafta sonra dahi aranıp ya biz size dönemedik nedir derdiniz demektemi yok bu ilk deil daha öncede old bizler orda ücretini ödeyen vatandaşız,
özgecim medicana evet ii hoşta, şöleki eskiden yani ben işten ayrılmadan önce özel sağlk sigrtmz vardı benimde oğlumunda ama sonra devam ettiremedik, medicanada 100 tl alıyor diye bilyorum sgkdan:( oğlum devamlı kustğu bir dönemdi serdar beye telde ulaşamamıştım gene hastaneye gidersemde çok hasta çocuk olduğunu bayaı beklycemi sölediklerinde hadi buseferde medicanaya gidem deyip gitmiştim, adını hatrlamıyrum orta yaşlı bayan bi dktor bakmıştı evet gayetde ilgililer gerçekten.
ya faydası olurmu bilmem ama şu kolon hast ilgilde bir şey paylaşmak istiyorum, büykçekmece kolon ııı hiç beğenmedim medilife cennet ötesi kalır, beykent kolonu bimiyorum hiçbişy için gitmedim daha önce, ama geçen sene yakn arkadşım 2aylk hamileyken aşırı kanama sebebiyle işyerine burası yakın diye buraya kaldırıldı acilen, 1gece orada kaldı, 2saate bir hani tansyon ateşe bakmaya geliyorlarya hemşireler, kız orda saatlerdir yatıyor ne gelen var ne soran var orası doğum katı kimsler yok ya,o kattaki bankoda o hasta listesini eşi göriyor, karısına soruyor öğlenden beri bakmışlar sana hep ölçmüşler falan diye bak burda yazmışlar diye, kendi kafalarına göre tansyon 12-8 ateş 36 diye habire yazmışlar döşemişler yemin ediyorum ya olmaz böle bişy, kimse yok normalde odaya gelen giden, sonrasını anlatmyim bayaı bi tartışmalar ooo köpürmüştük hepberaber.. o geceye has bişymiydi bilemem, sadece paylaşim dedim bebiş bekleyen arkadaşlara, ama doktornuz süperdir kafanıza takılan böle şeyleri anlatın, bulanıklığınızı gidersinler, ben ethicada yaptım güzeldi dokturmda ali paşa beydi çok sevdik onu güzel iyi bilgili bilnçli bir doktrdur en önemlisi kesinlikle normal dğum yanlısı bir doktordur, bence bu çok önemli
sonkez bişy dicem kızlar, medilifte cengiz beyi ilgili bilgili diyorlar giden bilen varmı? ben zaten artık öle aylık kontrole falan götürmyicem, boymuş kiloymuş git sağlk ocağı zaten ölçüyor, istedğimde ulaşamadağım bir doktormz olmadıktan sonra, bebiş yemekleride bizlerin yaratıclığna kalmış, yemekleri sayan doktor vardır tarif veriolardır bilemem, bizde öle bişy olmadı.
teşekkürler kızlar sağolun hepiniz



Ranataha

medilife miktat öztürke beyye var ona gidiyoruz  ben ondan çok memnunum oğlum doğduğundan beri ona gidiyoruz
özel muaynanesi var hastane dışında orayada gidilebiliniyor cep telefonunu verdi
günün hangi saatınde olursa olsun aradığında cevap veriyo pazar günü dahil olmak üzere
konuşkan bi doktor değil sen sorarsan en ince detaya kadar anlatıyor
öğle ilaççı bi doktorda değil tafsiye ederim biz çok memnunuz


kofili

zaten baştan beri miktat beye götürmedğime pişmanım, ozamanda öven çok olmuştu ama biz acilen medilife gitmek zorunda kalmıştık ozamanda birtek serdar bey müsaitti tanışıklığmız öle başladı, sonra şey die düşündüm serdar yoğunsa hepsi yoğundur hele miktat bey bayaı meşhursa çocuk falan hatrlamıodur die düşündüm, cengiz beyin odası sanki dha sakin gibi, ama bişy sormak isterim miktat bey cep numarasını sadece muaynehanesine gelenler vermiyor dimi?hastane hastası muayn.hastası diye ayrım yapmıyor yani dimi? buarada muay. beylikdüzündemi?


Ranataha

ben ilk gittiğimde kartını vermişti orda gördüm bilmiyorudum muayneneyesi olduğunu sorunca dilerseniz gelebilirsiniz dedi hemen oraya yönlendirmedi yani
15:00 kadar hastanede oluyor sonra muay.geçiyor  yoğun bi doktor
doğru bende tafsiye üzeri gitmiştim sonra bi yakınımı yönlendirdim oda hiç beyenmedim dedi :)
ayrıca bizi tanıyor bilgisayarına notlar alıyo
en azından ordan şöyle bi bakıp geçmişi göruyor muaynanesi büyükçekmecede
birde aşılarınızı sağlık ocağında yapabilirsiniz özelleri burda yapalım dedi
paragöz değil yani


reygok

merhaba, kofili 3 ay önce sorunuza yanıt aramışsınız belki buldunuz, ben yine de önereyim.. özel avcılar hospital'da dr. elif doğangün..  ben doktorum orada çalıştım yıllar önce, oğlumu da takip ediyor


deep09

üstünden çok geçmiş ama başka okuyanlara belki yararı olur Medicana İnternational Vedat Baş doktorumuz. ve çok çok iyi. teşhisleri tedavileri bugüne kadar hep başarılı oldu ve çok da şeker. tavsiye ederm..



Cevaplamak için Üye ol