katı gıdaya yeni geçmiş dişi olmayan bebişin tatilde beslenmesi nasıl olur?

mayaberry soruyor: 10

bebiş 8 aylık olduğunda 1 hafta tatil yapmayı planlıyoruz, merak ettiğim yeni katı gıdaya geçmiş, dişi henüz çıkmamış bir bebek tatilde nasıl besleniyor. şu an her şeyini özel yapıyoruz ve sadece çatal ile ezerek yediriyoruz. daha 1 ay oldu katı gıdaya tam anlamı ile geçeli. tatilde bu katı gıda işini nasıl halledicez? 1 yaş olsa bizim yediklerimizden verebilirdik ama şimdi tuzlu yemiyor. etini kendimiz çekip çorbası ile pişiryoruz. tatilde diet büfesini kullanırız dedik ama oda sadece sebze içericek. olan çorbalarda genelde domates mantar ve tuaf sebze çorbaları. kısaca katı gıdaya yeni geçmiş bir bebişe otel de ne yedirdiniz ? meyve kısmını hallederiz ama diğerleri?


28 Cevap


Alef

Ayrica ruslar gunluk 30 eurodan baslayan fiyatlarla geliyolar bu komik rakamlara en kaliteli et, sebze, meyve vs... Kullanilmasida beklenemez dimi bu nedenlerden oturu ben tek bir otel haric asla o en luks otellerde kalmam zaten burda gormekten bile biktik onlari sana onerim herzaman butik otel olur.


mayaberry

evet çok çok haklısın cnm.. ne yazıkki çoktaaan ödemeleri yaptık. o zaman ona göre yanımızda bişeyler götürücez..ama nasıl ? şimdi bide bu açıdan bi kafa patlatayım bakalım :)


Alef

Nasil soyleyim hemen tekgozlu yuvarlar minik ocaklardan al, odalarda zaten minibar dolaplari var tekirova marketlerinden gunluk az az sebze alirsin minicik bir tencere gotur yaninda buzdolabi posetinde azicik pirinc, bulgur vs mama tabagi kasigi gunluk uno ekmegi, babymix yogurdu bunlari istanbuldan tasimana bile gerek yok ordan alabilirsin, belki evdeki kadar zengin menuler cikaramazsin ama en azindan mikrop kapmaz ve her halukarda senin yaptiklarin besin degeri acisindan oteldekilere 10 basar taze taze yedirirsin, marketten azicik peynir alirsin otel bufesinden haslanmis soyulmamis yumurta bufedeki meyveleri yikar nilayin dedigi gibi kendi rendenle kendi kabina rendeler onlarida odada yikarsin, boyle boyle birkac gunu atlatirsin diye dusunuyorum ama bence sakin direk oranin yemeklerinden verme.


mayaberry

evet alefcim sağol doğru söylüyorsun.. biz tatil yapıcaz derken minik bünyeyi hasta etmeyelim. o zaman gider gitmez beyi alışverişe yollıycaz :) hatta şöle sivri bi fikre sahibim ki uygulamayı düşünüyorum. gitmeden bi çok eşyayı kargo ile koliyle yollamak. bez di kovaydı oyuncaktı havluydu :) e bu kutuya bide ocak tencere bi iki bakliyat atarım... teşekür ederim çok.. senelerdir kaşa gideriz bu sefer tatil köyüne gidelimde oğluş rahat etsin dedik yorulmasın in çık. ama kaş gerçekten çok daha akıllıca olurmuş en azından mutfağında her yemeği yapardım neyse eylüle artık kısmet bakalım :)


Alef

Yasemin zaten bir ufat tencere corba yapsan iki oglen yedirirsin ama icine siner meyve, yogurt zaten kolay keske lara/kundu bolgesi otellerinden birine gelseydiniz hergun sarpa aslanin menusunden gonderirdim evimin dibi neguzel olurdu ama tekirova cok uzak :(



mayaberry

ay ne iyi olurdu yemek kardeşi olurdu aslanın :) evet cnm zaten öğlen yediğini akşamda yiyor. sabahtan yaparım bir kap yemek. 2 günlük yemek kolay zaten yoğurt çorbası ve tarhana çorbası. diğer günlerde sebze yaparım..


sadiye_eren

çok güzel bi soru..biz de 25 mayısta 1 haftalığına gidiyoruz. bu okuduklarımdan sonra ben de pimpiriklendim şimdi. ama fazla bi şey götürme şansım yok. uçakla gideceğiz. bir diğer sorun da hala ana kucağı kullanıyor olmamız. ana kucağı ve araba birlikte çok zor olacak. o yüzden ana kucağını bırakcaz.yiyecek olarak da mecburen kavanoz mamaları diye düşünüyorum.


mayaberry

asimo bizde uçakla gidicez ve yanımızda eşya taşımak istemiyoruz o nedenle bunlar için küçük bir koli yapıp adıma otele gönderticem ki bunu daha önceden arkadaşlarım yapmıştı 1-2 gün önceden kargolarım. dönüştede ordan kargo yaptırırım eve ben bu şekilde haledicem. tatil yapcaz diye bebişin bile bile hijyen olmayan şeyleri yemesini göze alamıycam ben ne yazıkki. 2 yaşdan sonra yesin ama şimdi değil..


SelmaOnurEmre

Canım bence de en doğrusunu yaparsın. Benim oğlum geçen yıl tatile gittiğimizde 9 aylıktı. Ben sana yaptıklarımı yazayım. Küçük bir ocak aldım. Küçük boy bir tencere, yumurta haşlamak için de ayrıca ufak bir tencere daha. 2-3 kase, cam rende, bıçak, bulaşıkları yıkamak için gerekli malzemeler vs aldım yanıma. Çorbalarını 2 günlük yaptım. Odada buzdolabı oluyor zaten. Giderken bir marketten hertürlü sebze meyvesini aldım. Ayrıca kavanoz mamalarından (meyve püresi ve sebze çorbası) ve sütlü pirinçli mamalardan aldım. Açıkçası çok kolay olmadı. Ama en azından içime sindi yedikleri. Ayrıca oğlum o dönemde sürekli yere inmek istiyordu, emekleme çalışmaları vardı:) E otelde yerler pis. Ona da yanımda yürüteç götürerek çözüm buldum. Plajda da yere bırakıyorduk zaten. Hoş o zaman da kumları yemek istiyordu ama bir şekilde idare ettik işte. Yine de çok güzel bir tatil olmuştu. İyi ki gittik diyorum şimdi...


mayaberry

teşekküre ederim ülker yıldızı. bende o şekilde yapıcam. peki birşey sorucam ocağım yok netten baktım kimi çok geç ısıtıyormuş .. kullandığının markası nedir memnunmusun? kolay ısıtıyor mu?



Cevaplamak için Üye ol