gece uykusu problemi (beraber uyuma;açlık vs)

organikanne soruyor: 7

arkadaşlar;

oğlumun ciddi uyku problemi var.9 gibi yatırıyorum diyelim saat 12 de ben yatana kadar en az 5 kere uyanıyor ağlıyor kucağıma alınca ve emnce susup devam ediyor(Zaten uyanınca da gözü kapalı)gece uykumuzda ise sürekli uyanıyor ve tekrar yatıyor                          

     şimdiiii şöyle ki;

1-ben geceleri (pedegog tavsiyesi,araştırma neticesi ve dokunsallık hastası bir anne yüreği ile ) oğluşumla sarmaş dolaş yatıyorum.ama tabi ben yatana kadar beşiğinde   acaba beni;kokumu mu arıyor?

2_gündüzleri çoook az yemek yiyor işi anne sütü ile..acaba aç mı kalıyor ?

3_sizin de bebekleriniz geceleri sık uyanıp ağlıyor mu?                           şimdiden teşekkürler..(not;oğlum yakında 9 aylık olacak)


7 Cevap


sPetek

Senin oğluşun ile benim cimcimik aynı aydalar.. Benim kızım geceleri 1 veya 2 kere uyanır ve ozamanda emmek istediği için... emzirirken zaten uykuya dalar.

Bence gece uykusuna yatmadan evvel muhallebi tarzında bişey yedirebilirsin daha tok tutması için. Ayrıca ana kokusuna alışık olduğundan ona bir uyku arkadaşı alıp 1..2 gece beraber uyu ki senin kokun ona sinsin...ve oğluşuna ver bi de böyle dene. Belki ondan aldığı koku ile daha huzurlu uyuyabilir.


organikanne

çok teşekkür ederim spetek:) aslında ilk aylar böyle değildi sanırım açlık da etkiliyor..ahh birşeyler yese de yedirebilsem keşke.. ama şu uyku arkadşı fikrini deniyeceğim çok mantıklı:))


sPetek

Hiç sevdiği bir yemek yokmu?? Veya meyve ... tatlı vs vs...

 


organikanne

aah aah inş cegeda:)   

spetek yoğurt seviyor sadece.onu da gündüz yemiş oluyor zaten.   :)


organikanne

yaa berrak mama vermek istemiyorum biliyorsun ya :)) ama onu da denemedim diil:) milupa hipp ve herodan birer çeşit denedik :) cıkkss


charlizzze

Eren de 7.5 aylık. Aynı sorunlar var. Uykusunda sanki birşey sokmuşçasına uyanma, gözleri kapalı uykuya devam ama ağlama da var. Akşamları yatmadan önce yoğurt veriyorum ama yetmiyor sanırım. Hiç mama vermedik. Bence hem açlıktan hem de dişleri zorluyor diye düşünüyorum ama ne kadar daha gecede 7den fazla uyku bölünmesi çekerim bilemiyorum..


organikanne

berrak bu gece zor bela pirinçunu muhallebisi yedirdim yatmadan,yanına kuzuyu da koydum(üzerine pijamamı geçirdim:)) bi de beşiği dar geliyor tahminim,büyük kare oyun parkına yatırdım(acaip döner uykuda ve emekler hatta:) )    netice; gene uyanıyor :) ama daha az:) 8 de uyudu henüz 2 kere yoksa 3 müydü :S kalktı:) 5   6 değil en azından :)

charlizzee bizim dişler çıktı alt ve üst.zorlayacak bişi de kalmadı bi süreliğine:S umarım sizin de biran önce çıkar...sabır versin Allah annelere:)



Cevaplamak için Üye ol