Pediasure mama kullanan var mi arkadaslar?

iboom soruyor: 10

Bebegim cok istahsiz dogru düzgün hic bisey yemiyo bu yüzden cok zayif ve kilo alamiyo dr pediasure mamayi önerdi 1 ay kullanip tekrar kontrole gidicez. Bu mamayi daha önce kullanan arkadaslar var mi? Yararini gördünüz mü?


13 Cevap


nilsafak

Kullandım fakat sonrasında gereksiz yere kullandıgımı ögrendim,çok mu zayıf bebeğiniz mesela persentil tablosunda %3 lük dilimin altında mı kalıyor yada son 3 ayda vücut ağırlıgının %10 unu kaybetti mi bu tarz kriterleri var bu mamanın


iboom

Evet oldukca zayif bebegim. Suan 16.5 aylik ve sadece 8 kilo gecen ay hastaydi ishali ve kusmasi vardi o sirada da kilo kaybetti. Dr önce infatrini mama verdi ama bi yararini göremedik o yüzden degistirdi mamayi bakalim ise yarayacak mi


pukaa

biz hastanede bebeklere veriyoruz ancak bunun belli kriterleri var çok fayda gören aileler var..


nilsafak

Anladım,çok gecmiş olsun, arastırdıgım kadarıyla kullanıp çok iyi sonuçlar alanlar var,inşallah sizde fayda görürsünüz,toz olanını kullandım bizde sindirim problemi yarattı biraz her bünyede elbette aynı etkiyi yaratmaz ama onu biraz gözlemleyin


iboom

Tesekkür ederim. insallah... Dr bize 220 ml siselerde olanindan verdi raporla aldik onuda. Kakaolu olanindan aldim ama pek istahla icmedi infatriniyi daha cok seviyodu:)Tekrar tekrar denicem bakalim.



bade02

merhaba, ben kizimda 2 aydir kullaniyorum. biz de 23 aylik %5 persentilideyiz, doktorumuz onerdi. vanilya aromalisindan kullaniyorum, yatmadan once veriyorum, severek iciyor. ben acikcasi cok faydasini gormedim. ama cok istahsiz oldugu icin en azindan gida takviyesi oluyor diye kendimi avutuyorum. 


iboom

Bizimkide çok istahsiz severek yedigi hic bisey yok diyebilirim. Günde 2 sise vermemi söyledi dr 1 ay sonrada kontrole gidicez insallah derdimize derman olur.


asyaperi

merhaba sadece merak ettiğim için soruyorum yanlış anlamyın, doktorunuz bebeğinizin iştahsızlığıyla ilgili fiziksel nedenleri araştırdımı, ne bilim mide ultrasonu,bagırsak tahlili , troid ,horman testi ,idrar yolu sorunları gibi iştahsızlığa neden olabilecek sebeblere baktımı acaba yoksa direk bu mamayımı önerdi, evet oglunuz ayına göre baya düşük kiloda iştahsız çocukların zor olduğunuda biliyorum ama bu seviyede olan bir iştasızlığın bence bir nedeni olmalı çünkü yemek ve doymak insani bir ihtiyaçtır az veya çok ocuklarda bu içgüdüyle hareket ederler , çocuk iştahsızdır ama mesela bütün gün hiçbirşey yemesede ne bilim akşam azda ols abeslenir, yada çok süt içer ama sonucta sevdigi bir seyi anneyi tatmin etmesede yer , bence bebeğinizi iyi bir gastronomi uzmanına götürün belkide götürdünüz bilemiyorum tabi çünkü bu mamalar geçici iştah arttırır sonuçta kalıcı bir çözüm değildir mamayı bırakdığınız zaman yine aynı sorun devam etcektir


iboom

Evet yazdiklariniz cok dogru aslinda bende bu istahsizligin altinda bi neden var mi diye sormadan edemiyorum kendime. Gecen ay hasta oldugunda idrar testi idrar kültürü kan testi falan yapildi idrarda mikrop cikti doktor ona göre antibiyotik ilac verdi ama bu yönde bisey söylemedi. Aslinda bebegim sadece meme emmek istiyo ek gidayla arasi yok ama memede yeteri kadar beslemiyo onu belki doktor bunu dikkate almistir.


pakize_efe

bu tarz gıda takviyeleri cocuga endokrin ve gastroentoloji alanındaki butun testler yapıldıktan sonra herhangi bir saglık sorunundan kaynaklanmayan yemek yememeye baglı kilo dusuklugu ya da boy kısalıgı durumlarında veriliyor. bu ilacin raporunu cıkartmak icin bebegınızın 1 yasından buyuk olması ve yuzde 3 persentilin altında olması gerekiyor. 



Cevaplamak için Üye ol