metsil damla

01/24/2011 16:48:00
bihter_oyku 3,5Y soruyor:

Arkadaşlar acil yardımınıza ihtiyacım var. 53 günlük bi kızım var. Gaz problemi nedeniyle 15 gündür metsil damla kullanıyoruz. Kullanan kimse memnun değil ama biz çok memnunuz. Burda bi arkadaş metsil damla uyku yapıyo yazmış. Prospektüste yan etkilerde böyle bişey yazmıyo. Ancak kızım 2 gündür bi uyku düzeni oturttu kendi kendine:) artık etrafla daha ilgili olduğundan heralde, 11:00-17:00 arası uyumuyo. Huysuzluk da yapmıyo ama, etrafı seyrediyo, mamasını yiyo, ben konuşuyorum o dinliyo şeklinde:) sonra 17:00 de yatıp 21:30'a kadar uyuyo. Ondan sonra 21:30-23:30 arası uyanık. 23:30-03:30 uyku, 04:30-08:00 uyku, 09:00-11:00 uyku şeklinde gidiyo. Şimdi sorum şu: 53 günlük bi bebekte azami 4,5 saat uyku fazla mı? Bu damlanın etkisi olabilir mi? Uyandırıp yedirmem mi gerekiyo? Yoksa düzenini bozmim mi?

Bebeklere, dışarı çıktıkları her sefer eğlenmeleri için yeni bir aktivite sunan, büyüleyici renkleri olan bir puset oyuncağı. Hışırtılı kumaşÇ...

Benzer Sorular


01/24/2011 19:46:00

biz iki aylık olana kadar 2.5-3 saatte 1 uyuyor olsa da uyandırıp emzirmiştik... 2 aylık olduktan sonra doktorumuz artık ne zaman uyanırsa o zaman emzir demişti.. sizin de 2 aylık olmasına 1 hafta kalmış.. kendi uyku düzenini kurabilir yani minik..

01/25/2011 00:07:00

bihter ben oğluma iki haftalıktan itibaren metsil veriyorum.gayette memnunum. banada içinde anason var içirme falan dediler. ben doktorumuza sorduğumda gaz ilaçlarının içinde en bitkisel ilacın metsil olduğunu hatta geçirmezse başka kuvvetli ilaç verilmesi gerektiğini söyledi. bizim ihtiyacımız olmadı.ben şu anda 6 saatte bir  sekiz damla veriyorum çok rahatız. uyku yapmaz merak etme. bebeğinin karnı tok ve gazı yok. bu nedenle güzel uyuyor. benim oğlumda gece uzun uyuyup gündüz uyanık oluyor. annesini seven bebekler böyle olur derler;))

01/25/2011 10:30:00

İlk haftalarda 4 saatte bir uyandırılıp bebeğin beslenmesi yeni doğan sarılığı ile ilgili bir durum daha çok. Sizin için bu durum gecmiş zaten. Bırakın uyusun. Benim oğlumda çok uyuyan bir bebekti. Kilo alımı normalse hiç problem değil. sadece size tavsiyem , gunduz 11.00 den 17.00 a cok uzun bir sure uyanık kalması için, ve gene 21.30 ile 23.30 arası uyanık olması da iyi değil. Bebekler saat 22.00 civarında büyüme hormonu salgılarlar bu nedenle bu saate uykuda olması önemli çok. Bence oglen uykusunu 15.00 17.00 arasına çekebilirseniz akşam da 20.30 - 21.00 gibi yatar, gece uykusunuda tam almış olur.
Güle güle buyutun bebeğinizi.

01/25/2011 15:21:00

Ben metsili her beslenmesinden sonra (yani 5-6 kere) 3 er damla veriyorum. Belli aralıklarla yapmam gerektiği zaman unutuyorum çünkü. Bugün farkettim ayrıca, bizim hanfendi hava kararmadan uyumuyo. Korkuyorum yaz saatine geçince 8 e kadar uyanık kalacak diye:) Arada yoruluyo 11-17 arasında yarım saatlik bi kestirme yapıyo. Ondan sonra zombi ama:( Du bakalım daha çook değişir, küçük diyolar.

Cevabın:


Soruyla ilgili tecrübelerini paylaşmak için giriş yapmalısın. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla.