2012 agustos anneleri ?

hulia soruyor: 10

agustos 9 dogumluyuz 3380 dogduk kilomuz 6.490 boy 61 babamiza hayraniz ve bu aralar elimiz agzimizdan cikmiyor hic :) 


389 Cevap


pati

Arkadaşlar gerçekten iyi ki varsınız, yalnız çocuk büyütmek zormuş ama sayenizde yalnız olmadığımı hissediyorum, o yüzden :* size.


Ben bir şey sormak istiyorum. Hangi süt sağma makinasını kullanıyorsunuz, memnun musunuz? 


nagehananne: bumbo koltuk deneyimlerini ilerleyen günlerde paylaşır mısın? Ben de takılmıştım ona ama hem pahalı geldi hem de değip değmeyeceğini bilemedim.


ayseunal2005

Pati ben aylardir medela eleltirikli-pilli makinesini kullaniyorum. Sutu iyi cekiyo, sağış hiz ayari var. En ö ne.lisi sagarken acıtmıyor. Bir de boyutu minicik. Ben memmun kaldım, tavsiye ederim. Oğlum gündüz emmedigi icin yaklasik 4 aydir süt sagiyorum. Makineden memmunum ama artik süt sagmaktan yoruldum, biktim. Gunum süt sagmak ve biberon yikamakla geçiyor neredeyse. Cogu, hatta cocuk doktoru arkadaş " oglun emmek istemiyor, demekki süt sevmiyor. Kes gitsin, kendini yormaktan vazgec " dedi ama gece emiyor, gunduzleri uyuturken tam dalmadan emzigi cikarip biberonla sütümü veriyorum ve onu biraz emiyor, bazen bitiriyor. Emzirme taraftari olduğum icin kesmek istemiyorum. Kizimi 2 yasina kadar emzirmistim. :((

Sizce napayim?

Dün gece internet im yoktu. Herkesin sevgililer gunu kutlu olsun. Umarim minik sevgililerinizle hoş vakit gecirmissinizdir. Benim kküçük adam aşı dan uyumadi- uyutmadi sagolsun gece. Simdi uyuyor:)) kiz okulda. Evde bir süru iş. .... ben kaçar :))


pnrkrl

Günaydınlar :)

Bende avent kullanıyorum. önce elektriklisini kullandım. Çok gürültülü çalıştığı için daha sonra manueline döndüm. Göğsüm doluysa Avent güzel sağıyor ama yeni emzirdiysem hiç süt gelmiyor. Açıkçası aventi doğumundan bir kaç gün sonra ihtiyaç sebebi ile aldım. Asıl almak istediğim makine Ameda'ydı. Bulunduğum şehirde yoktu. Kargoyu da ben bekleyecek durumda değildim mecburen avent aldım. :(


pati

Hmm, benim durumum da biraz ayseunal2005 gibi. 1,5 aydır filan oğlum hiç emmiyor. Onun öncesinde zorla emziriyordum. Tam bir biberon tutkunu. Ek gıda bile versem hemen ardından süt istiyor biberonla içmeyince huzura ermiyor :(

Benim de tüm günüm sterilizasyon ve süt sağmaya uğraşmakla geçiyor. Ben hasta olunca apar topar Lansinoh çiftli ve elektrikli olanı aldık. Sütüm olduğu zamanlar makinadan bir şikayetim yoktu. Ne zaman süt azaldı ve bir arkadaşım 'bende de bundan vardı, hiç süt çıkmıyor bunda' dedi. Ben de 'sütüm azaldı artık ondan' dedim. Benim de aynen bu kadar çıkıyordu gittim x makinayı aldım (markayı hatırlayamadım) aldım şimdi çok güzel (miktarı da söyledi) süt geliyor dedi. afam karıştı benim de 7.aya girerken ve sütüm bitmek üzereyken yeni makinayla yoluma ve savaşa devam etsem mi yoksa geldiği kadarla gittiği yere kadar mı desem? Yine kafam karışık:( 


hulia

yasminzeynep est canm :) sadece birlikten dirlik dogar cumlesini kendime ornek aldigim icin agustos anneleri olarak sizleri tanimak istedim cunku bilmedigim daha bi cok sey var herkesin tecrubesi farkli konustukca anlattikca bilgi cogaliyor bi de baktim konu gun gectikce buyudu bi arkadasimizin da dedigi gibi kimse super annecilik oynamadigi icin bu konu guzel ilerliyor yoksa ben baheneyim :p bu arada sutumde azalma hissediyorum ama emiyor hala cok sukur,kizima ozel olarak hazirladigim mamalari yemiyor kendim yogurt yapiyorum yemiyor meyveli hazir yogurt yiyor kasik mamasi denedim milupa gece tahillari onu da yiyor ama benim hazirladigim corba veya meyve purelerini mandalina suyunu felan icmiyor ya napicam bilemiyorum.hazir olan seyleri daha cok seviyor bi de biz kahvaltiya ya da yemege oturdugumuz zaman aci,tuzlu farketmiyor ne yersek onu yemek istiyor verdigimde de baya istahla yiyor bu sekilde gunler geciyor ama endiselenmeye basladim nasil yedircem ben bu kiza faydali seyleri doktor zorlamadan vermeye calisin diyor ama o zaman 1 ayda beklesem yemiyor :/ 



NagehanAnne

Pati ben mecburen kullanıyorum. Aventin elektrikli-pilli-manuel olarak çalışan modeli var bende. İşyerimde sağım yapıyorum günde 2 ya da 3 kere. Bazen oğlum emmeyince evde manuel parçayı takıp sağıyorum. Başka makina deneyimim olmadığı için açıkçası iyi ya da kötü birşey diyemeyeceğim ama benim işimi görüyor. Ancak bebeğin çektiği kadar etkili şekilde sağım yapmadığının da farkındayım. Süt sağma makinası hakkında Nurti de açılmış sorular var, rastlamıştım, hatta birkaç makinayı deneyimlemiş anneler var, sorularda bir arat istersen. Bumbo koltuk şimdilik kullanışlı gözüküyor, ancak ben Nurti'de bir anneden 2. el aldım çünkü şurda en fazla 2-3 ay kullanacak, sonra oturtabileceğimi sanmıyorum. Gelişmeleri de yazarım :).

Sevlal Allah korumuş valla, çok geçmiş olsun. Hareketler arttı, artık kazalara çok açıklar. Allah hepimizin kuzusunu korusun.

Ayşeunal2005 bence sağıp vermekle iyi yapıyorsun. Gündüz emmemesinin mutlaka kendince geçerli bir sebebi vardır. Süt sevmiyor olsa gece de içmezdi. Ayrıca bir bebeğin anne sütü sevmemesi gibi bir durumu olabileceğini sanmıyorum (alerjiler ve hassasiyetler dolayısıyla bebeğin bünyesinin anne sütünü reddettiği durumlar dışında). İmkanın varken sütünün geldiği güne kadar içir derim.


ayseunal2005

Nagehan teşekkür ederim ben de öyle düşünüyorum ama işte insan bi yerde bunaliyor. Adam gibi emse şu memeyi diyorum:) beni böyle ugrastirmasa kereta..


NagehanAnne

Çok haklısın, ama hepsi geçecek cnm, ben çok bunalınca öyle avutuyorum kendimi. Sen elinden geleni yap da sonra için de uhde kalmasın. Gündüz niye emmediğini bulabildin mi?  

Bir ara benim oğlum da gündüz ne zaman memeye alsam aç da olsa itiraz edip kafasını çeviriyordu. Sonra farkettim ki meme emerken uykusu geliyor, çünkü doğduğundan beri emerek uyur. Uyumak istemediği için de meme emmek istememeye başlamıştı. Ben de uyutmayacaksam memede onu oynatmaya ve eğlendirmeye başladım. Hala ne zaman meme vermeye kalksam önce bir yüzüme bakıp uyutacak mıyım oynatacak mıyım diye bekliyor :))

 


NagehanAnne

Arkadaşlar konudan ayrı ama birşey soracağım; evinde buharlı temizlik makinası kullanan var mı? Bir de dikey elektrikli süpürge... Hangi markalar? Günlük temizlik için pratik bir süpürge arıyorum. 


SeVLaL

ayşeunal emzirme konusunda çok hassasım ben, bir yudumda içse hatta sadce göğsünde oyalansa da asla vazgeçme, sonra hiç beklemediğin bir pişmanlık gelip içine yerleşir :)

Nagehan'cım benim tüm evim beyaz, o nedenle buhar makinaıs kullanıyorum. Koltukları camları aynalı mobilyaları,fırını hiçbirşekilde ulaşılamacak yerleri buharla temizliyorum, Çiçeklerime bile uzaktan tutup hem yapraklaırnı temizliyorum hemde canlanmalarını sağlıyorum. Bende Arçelik var ama sanırım en iyisi Fakir'in vakumlu makinası. Çünkü bendekinde vakum özelliği yok ama yine de çok işimi görüyor koltuklarımı güzel temizliyor. Arçelik uygun 135 tl falan. Dilersen bir al dene baktın buhar işini görüyor vakumlusunu alırsın ;)



Cevaplamak için Üye ol