2012 agustos anneleri ?

hulia soruyor: 10

agustos 9 dogumluyuz 3380 dogduk kilomuz 6.490 boy 61 babamiza hayraniz ve bu aralar elimiz agzimizdan cikmiyor hic :) 


389 Cevap


hulia

benim kizim da geceleri cok sIk uyanmaya basladi bundan 1 ay once cok da guzel uykusu vardi 4 saat boyunca araliksiz uyuyabiliyordu bende sirf o uyusun diye gece mamasini biraz fazla veriyorum ama normalde 60 ml gecmez o da gunde 2 en fazla 3 defaya mahsus geri kalan zamanlarda emziriyorum. ama cok gergin ve stresliyim cunku istedigim gibi uyuyamiyorum bu da sut yapimini etkilior acikcasi.


SeVLaL

Kelin merhemi olsa durumu canım ya. İnan bizde bu ara geceleri böyleyiz. Sürekli mızıl mızıl kıpır kıpır. Daha az evvel 35 dk yatağında salladım zor uyuttu 6 dk sonra uyandı. :( Çok sabırlıyım ama sabırda bir yere kadar. Bu4 ay sendromu falanmı acaba ya :(( Varmı çözüm bulan?


hulia

hatta onceden besigine koydugumda sallar sallamaz uyurdu simdi aglaya aglaya bir hal oluyor biliyorum uykusu var ama uyuyana kadar akla karayi seciyor :) onlarla beraber bizde buyuyoruz hatta ben yaslaniyorum diyebilirim ! :)


SeVLaL

Bende öyle :( iş gü hak getire. Haftasonu babası evde ama babayada bırakamıyorum evdede olsam. Böyle saçma bi evhamımda var. 1 saat deliksiz uyku için neler vermem. Yinede Allah acılarını göstermesin bi gülüşleri unutturuyor herşeyi :)


hulia

aynen ya tum bu sIkIntilar onlarin bi anlik gulumsemeleri icin.Allah hicbirinin acisini gostermesin insallah.yuzleri hep gulsun yavrularimizin.



ayseunal2005

benim oglum da 4 ayını doldurdu3 gun once. ama şu an hasta kuzum. Sesi kısıldı resmen. üstelik son ay nerdeyse hiç kilo alamamış. sadece 150 gr. az emiyo, cok kusuyordu bu yüzden olsa gerek, hiç kilo alammış. Cogu zaman emmediği zamanlarda sütümü sağıyorum ve biberonla vermeye calışıyorum. 60 cc'den fazla almıyor. Şu an 6.300 gr. Doktorum artık ek gıdaya geçmemi söyledi, bir de kusmaması için bir ilaç verdi. İyileşince ek gıdaya başlicam, şimdi zaten ne iştahı var ne de agzının tadı vardır.

Ogluşumun bir de ablası var 4,5 yaşında. Yalnız bırakamıyorum korkudan kardeşine zarar verecek diye. Bir de böyle problemimiz var yani:(
 uyku problemine gelince. bizimkisi ayakta sallanarak uyuyor illa. Gece 12'den önce uyumaz ama sabaha kadar sık uyanmazdı. Ama bu hastalık düzen falan bırakmıyor. 
Bu arada bu başlığı açan arkadaşa teşekkürler. Bizim için iyi bir paylaşım olmuş. :))


SeVLaL

Ayseunal çok geçmiş olsun. Bu başlık gerçekten çok iyi. 1 ay bile çkk fark ederken aynı dili konuştuğun aynı sorunları paylaştığın insanlarla olmak iyi oluyor. Birde gördüğüm kadarıyla bu grupta 'mükemmel anneyim' tavrında kimse yok. Sonuçta hepimiz anne sürünün gerekliliğini ayakta sallamanın iyi birşey olmadığını biliyoruz ama öyle zamanlar oluyor ki mecbur kalınıyor. Bu grup bana bu anlamda da iyi geldi. Hepinize teşekkür ederim :)


NagehanAnne

Ayseunal çok geçmiş olsun, inşallah en kısa zamanda düzelir bebeğin. Bence de çok iyi olmuş bu başlık Hulia açtı değil mi? Aynı dönemde aynı gelişmeleri ya da aynı sorunları yaşıyoruz, insan yalnız olmadığını anlıyor. Sevlal çok haklısın, bazen kitaplarda yazıldığı gibi olmuyor işler. Ben mesela, kucağımda ya da memede uyumasından yana bir şikayetim yok ama ayakta sallama konusuna çok direndiğim halde birgün bacaklarımın üstünde yatar buldum benim sıpamı :) hamileyken o kadar çok kitap okudum ki, teoride şakır şakır anlatırım ne nasıl yapılmalı diye ama pratikte öyle değil maalesef. Herşey onların iyiliği için. İnşallah çok büyük yanlışlar yapmadan atlatırız bu bebeklik dönemini.


SeVLaL

2 gün önce yatır kaldır yöntemini denedim 65 dk ağladı kucağımdan ana kucağına bile bırakamadım. Helak oldu bebeğim. Normalde çok mutlu bir bebek, baktım ben uyumayı değil ağlamayı öğretiyorum en fazla 3 yıl çekerim uykusuzluk yeter ki o mutlu olsun dedim bıraktım. 0-6 yaş eğitimi aldım ama uygulama bambaşka. Kitaplar masa başında yazılıyor da biz anneyiz çoğu zaman bize uymuyor.


pati

merhaba arkadaşlar, 

benim yazdığım 60'lık aptamil 1 içindi anne sütü değil. Anne sütü 110 ml sağdım ve bir seferde içti oğlum ama 1/2 en fazla 1 saat sonra oğlum ağlamaktan bir haloldu. altına bakıyorum sorun yok, orasına burasına bakıyorum sorun yok, aç olma ihtimali aklımdan geçmiyor falan filan sonra babasını aradım gel susturamıyorum diye ama o gelene kadar çocuk katıldı. Dedim bir de mama yapayım. Mamaya bir saldırması vardı, görmeyin gitsin. O gün bugündür dikkat ediyorum oğlum anne sütünü pek öğünden saymıyor ya da besleyici sütüm yok bilemiyorum. Bu anne sütü konusunda kafam çok karışık. Ailenin kadınlarında şimdiye kadar benim yaşadığımı yaşayan hiç olmadı o yüzden bu bana çok koyuyor. 
Her neyse, uyku durumu bizde zaten hiç uzun olmadı. En fazla 2 saat (ilk yüzüstü yatmaya başladığında kesintisiz 4 saat ve dün gece 4 saat 45dk.yı saymazsak) ama dediğiniz gibi son zamanlarda resmen uyumamak için direniyor. Ben de hamileyken Tracy Hogg senin Ferber benim okumadığım kitap kalmadı -şu an tekrar Tracy Hogg'un yatır kaldır metoduna okuyarak çalışıyorum- ama pratik çok farklı. Bildiğim her şeyi unuttum oğlum gelince. Sanırım ayağımda sallamaya devam edeceğim çünkü yatır-kaldır vs ne sabrım ne de enerjim var. 
 Bu arada bizim 2 tane dişimiz çıkmış, sanırım tüm sıkıntılar uyumaması, iştahsızlığı -son günlerde- bu sebeptenmiş. Eşimin de benim dişim de erken çıkmış bu arada. Uzun yazdım biraz :S



Cevaplamak için Üye ol