OĞLUM NİÇİN BUKADAR USLU??????

Fundaaa soruyor: 9

Evet arkadaşlar yanlış okumadınız,benim sıkıntım bu OĞLUM NİÇİN BUKADAR USLU? Arkadaşlar oğlum okadar uslu bir çocuk ki herşeye tamam anne,sen bilirsin anne,haklısın anne diyor;insan hiç mi bişeye itiraz etmez ya!!!!!Arkadaşları vursa kızsa hiç ses çıkarmaz yanıma gelir hemen dibimde oturur ,hiç karşılık vermez...Geçengün bi alt kata evsahibime indi,kola içiyorlarmış(oğlum kola hastası) Tamer sanada katıyorum kola demiş teyze koşa koşa bana geldi anne kola içebilir miyim diye;bademcikleri şişti onun için hayır oğlum dedim tekrar gitti ve ben hayır dediğim için içmemiş ya,teyze çok üstelemiş annen nerden görcek azıcık iç demiş asla içmemiş... Ve bunun gibi birsürü örnek işte..DİYEBİLİRSİNİZ BUNDAN NİYE ŞİKAYETÇİSİNİZ YA BİRAZCIK DÖKSÜN KIRSIN İTİRAZ ETSİNNNNN


19 Cevap


asna

annem bana da hep cok usluydun der ama ergenlikte kök söktürdüm :-p


Fundaaa

arkadaşlar cevaplarınız için tşkr ederim dediğiniz gibi oğlum biraz fazla olgun sanırsam,ama işte demek istediğim çocuk dediğin ağlar kırar döker ya fazla ince düşünen bi oğlum var :) :)


blueberry

kola içmesi konusunda da uyarsanız da, ona da itiraz etmeden peki dese keşke...


Alef

Masallah, masallah heleki erkek cocugu olupta boyle uslu, olgun bir cocuk ilk kez duyuyorum, bence dilinizi issirin, bu arada burcu ne sizin oglanin cok merak ettim :)



kader_eymen

maşallahhhh.... ben daha ne isterim.


Fundaaa

ALEF Oğlumun BURCU BAŞAK....KADER şuanda inan ısırdım dilimi :) :) :)  BULUEBERY oğlum kola hastası dedim,bıraksam çok içer kolayı çok içiyo demedim ki yukarıda yazdım zaten içme dediğim için çok ısrar etmelerine rağmen içmemiş diye...Ama hiç te içirmiyo değilim arada kaçamaklarımız oluyo tabi niye izin veriyosun dersen hep görüyorum duyuyorum böyle herşeyi çocuklarına kısıtlayan ailelerin çocukları yarın okula başladığında kantinden çıkmıyolar :( :(


blueberry

hmm ben yanlış anlamışım. "kola hastası, teyze ikram edince bademcikleri şiş onun için hayır dedim" demişsiniz ya ben de yanlış anlamışım sanırım? 

arada sırada vermek de tercih meselesi. tabii ki sizin seçiminiz.


Diamond

Funda nasıl imrendim anlatamam. Benim oğlum düz duvara tırmanan cinsten. Annecim canımı dimliyorum o yüzden böyle oluyo diyor. Bir keresinde de annecim benim canımı alalım seninkini koyalım.Benim canım bana kötü şeyler yaptırıyor. Yani elinde değil. Hırçın,inatçı bir çocuk değil. Ama sokakta elimi tutup yürüyemiyor. koşacak illa vb.


Diamond

Funda nasıl imrendim anlatamam. Benim oğlum düz duvara tırmanan cinsten. Annecim canımı dimliyorum o yüzden böyle oluyo diyor. Bir keresinde de annecim benim canımı alalım seninkini koyalım.Benim canım bana kötü şeyler yaptırıyor. Yani elinde değil. Hırçın,inatçı bir çocuk değil. Ama sokakta elimi tutup yürüyemiyor. koşacak illa vb.



Cevaplamak için Üye ol