benım kızımın uyku problemı var,bıde yemek cesıdımız cok az...

nisan2009 soruyor: 4

benım kızım tam 2 yasında ve dogdugundan berı normal uyudugunu bılmem
hep ayaktayız bı donem ayagımda salladım besıgınde sallandı conra tavana kanca cakıp salıncak yaptık yeterkı uyusun dıye ama cok az uyudu 1 saat falan kalkınca emzırıyodum 1 yasına kadar emdı sımdı devam sutu kullanıyoruz gunde 500ml. iciyoruz..ama uyku dahada fena oldu televızyon izlıyoruz sabaha kadar bı ara dalıyo ve ben yatıyorum sabah 4,5 oldugunu bılıyorum sonra 10 gıbı kalkıyoruz yada sabah 8,9 oluyo anca yatıyoruz tabı ben tukenıyorum .. sonra oglen 1e kadar uyu
cok duzensız 1,2 haftadırtelevızyonu kapatıp yatak odasına gıdıp gece 1,2 gıbı yatıyoruz dıyorum yatıyoruz ama hep orasını burasını kasıtıyo sabaha kadar hep tepınıyo bır turlu uyumuyo...ne yapcamı bılmıyorum... :-(( bıde bızım sabah kahvaltımız yok onceden yumurta yerdı sımdı sadece bıskuvılı sut ıcıyo oglen corba buyuk bır kase2 ,3 kepce aksam yıne corba yada makarna ,pilav gıbı1 kase yogurtla beraber sonra yatarken yıne sut içiyoruz yemek olarak patetes yemegını sevıyor bende her yemege koyuyorum patateslerını verıyorum..tavk ve balıgıda cok sevıyoruz ama bezelye patlıcan gıbı yemeklerı yemıyor ıspanak gıbı ne yapmam lazım bılmıyorum yeterlımı onuda bılmıyorum...aslında benım kızım derdınınıde cok anlatamıyo ben anlıyorum ama konusması cokmu gerı benı dusunduruyo acıkcası anne,baba,gel,gıt,banane,al attım,ac,gibi bir kactane daha bukadar :-(((((


4 Cevap


kuzah

BEBEK BAKıM SORUNLARıNA MUCIZE ÇÖZÜMLER, TRACY HOGG
belki işine yarar benim yaramıştı: )


kuzah

aa bu arada arkadasımızın oglu uc yasında konusmaya basladı, ...eger teker teker kelimler kullanıyorsa sanmıyorum ama yine de tv yi gunde bir saatten fazla acma...sadece cizgi filmden bahsetmiyorum, sizde kısıtlamalısınız,sevgiler...


nisan2009

bilgileriniz için çok tesekkür ederim mutlaka denıcem.. sevgılerle  :-)


kuzah

ne demek :) saglıkla buyutun :)



Cevaplamak için Üye ol