Antibiyotik ishali devam ediyor

esranevra soruyor: 5

antibiyotigi bırakalı bugun 4 gun olcak ama ishal hala devam ediyor doktorumuz 4 gun içinde gecer demişti tam gecti diyorum dun mesela azalmıstı baya, ama bugun yine devam ediyor napıcam bilemedim moralim cok bozuluyor her altını aldıgımda :((( bu sekilde bir olay yasayan oldu mu hiç ??


5 Cevap


iflah_olmaz

ben ilk 6 ay sadece annesütü verdim.arada su.şuan annesütü aldığınızı düşünerek rahat olmanızı tavsiye ediyorum.ama tabiki dr.danışarak.ama ekgıdaya başlamışsanız ayınız itibariyle muz ve patates verebilirsiniz.emziriyosanız da mutlaka dvm edin.anne sütü ishal dahil tüm hastalıklara şifadır.


esranevra

sadece anne sütüyle besleniyor ama antibiyotik kullandım 10 gun 6. gununde ishal basladı dr genelde antibiyotiklerin ishal yaptıgını endiselenecek bi durum olmadıgını soyledi ama 4 gundur kullanmıyoruz hala kesilmedi ishali yani cok fazla yapmıyor bezin sadece ortasında birazcık kaka oluyor ama cok sık yapıyor bunu 7 defa falan oluyor gunde


iflah_olmaz

annesütü verdiğim ilk aylarda oğlum hem sulu kaka yapardı ve günde 5-6 kez.7 abartı gelmedi bana tabi dr.unuz daha iyi bilir.antibiyotik ishal yapar evet.takip de olun genel hali huzuru yerindeyse endişelenmeyin derim.ama doktorunuzu tekrar arıyarak kaka sayısı ve durumu hakkında endişenizi belirtin yine de.geçmiş olsun...


esranevra

genel olarak keyfi nesesi gayet yerinde hiç bi problem yok cok sükür zaten o yuzden biraz rahatım bakalım yarına kadar bekleyim olmazsa solugu dr un yanında alcaz cok tsk ederim


fistikcik

Doktorunuza danışarak alacağınız probiyotik desteği size yardımcı olabilir belki. Şu soruya bir göz atın :
http://www.nurturia.com.tr/questions/5284abb3-276a-4433-a507-9f6101245df7/1/antibiyotik-kullanirken-probiyotik-destegi



Cevaplamak için Üye ol