süt

eltu soruyor: 7

özellike çalısan annelere sormak istiyorum.
bebeğinize günlük olarak ne kadar süt bırakıyorsunuz.


7 Cevap


yasemin_ekin

5 aylikken bir ogunde 160-240cc civari iciyordu. ben galiba 5-6tane 80cclik süt birakiyordum.


Mugcil

Bende ek gıdaya geçene kadar günde 450-500 cc süt bırakıyordum.


kelebek39

arkadaşlar ben sütümü sağdığımda 100 cc filan çıkıyo.merak ettiğim bu sütün üzerine birdahaki sağımda ekleyip öyle buzluğa atabilir miyim?yoksa her seferinde ne kadar çıktıysa o kadarını mı dondurmalıyım?


annevebebis

kelebek, her bir sağımı ayrı ayrı poşetleyerek ya da süt saklama kaplarına koyarak saklamalısın. Benim tavsiyem lansinoh süt saklama torbaları. Yatay olarak buzluğa yerleştirilebildiği için hem fazla yer kaplamıyor hem de çözülmesi daha kolay oluyor. Çözdürürken de buzdolabının alt kısmına koyarak çözdürmek gerekiyor yani dışarı çıkararak değil. Çalışan anneler ilk birkaç gün kaç saatte sütlerinin çözüldüğünü deneyebilirler. Diğer günlerde o kadar saat önce buzluktan ya da derin dondurucudan aşağı indirmeleri yeterli.


kelebek39

biberon ısıtıcıda anne sütünü ısıtsam olur mu?şu bekonun sterilazötör ve ısıtıcı olanından aldım


sevilkonal

ben kızım 7 aylıkken çalışmaya başladım. tamamen ek gıdaya geçmişti. başlarda eve süt bırakırım diye düşünerek pompa bile aldım ama sonra hiç gerek duymadım. sabah işe gitmeden emzirdim.sonra bütün akşam ve gece boyunca emdi. zaten bütün gece boyunca 3- 4 defa emdiği için gün pek sağacak sütte olmuyodu. yani çok az çıkıyodu. gerek göremedim. gelişiminde bi problem olmadı, akşamlari ve gece emzirmek yetti. kilo alımı çok da düzgün 


kelebek39

biberon ısıtıcıda anne sütünü ısıtsam olur mu?şu bekonun sterilazötör ve ısıtıcı olanından aldım



Cevaplamak için Üye ol