Prima ilk hediyem kampanyası

xan soruyor: 10

Selamlar,

Prima ilk hediyem kampanyasına üye oldum. Ama gönderilenleri görmeniz lazım, şaka gibi. Söylenen hiç bir şey kutunun içerisinde yok. DVD çalışmıyor. Sizin de başınıza geldi mi?? Tek madur ben miyim:((

Bu soruyu cevapla

14 Cevap


ezgiceylin

aynen benimde öyle oldu.içinde bol bol kağıt var:)


derya_kuzusu

işe yarar tek şey içine koydukları 4 bez gerisi teferruat:))


cmr

Bana gelmedi bile :(


ece_g

evet gerçekten komik bir de bişeymiş gibi kocaman kutuya koymuşlar ya ona güldüm :)


nilsafak

bana gönderilende bi problem yoktu...



ftm0258

geçen yıl ki kutu çok güzeldi bez tupperware mama kapları diş macunu şampuan numuneleri indirim kuponları duracell pil daha var hatırlayamadıklarım. mama kaplarını severek kullanıyorum ama bu yıl ki kutu bana da boş geldi


xan

TUPPERWARE EMZİK KABI YERİNE SAÇMA SAPAN Bİ ŞEY KOYMUŞLAR:)) DVD ÇALIŞMIYOR.3 BEZ DIŞINDA BAŞKA HİÇBİR ŞEY YOK. KARGO PARASINA YAZIK OLDU VALLA:)))


My_LadyBird

bana da kızım 4-5 aylık falandı geldiğinde içindeki sadece işe yarar 4 bez de yenidogan içindi:)


Kozzy

bu paketın ıcınden cıkan peme renktekı tupperware marka urun emzık kabı mı yoksa mama kabı mı arkadaslar ? anlayamadım ben.


mert_mert

:) ben onu oğluma suluboya kabı yapmiştım



Cevaplamak için Üye ol