bebek arabası gümrük

mayaberry soruyor: 2

Yurt dışından gelirken eşim bebek arabası getirebilir mi? gümrükten geçerken bunun için gümrük vergisi öder mi?.. aynı şekilde bi çok bebek ürünü alsa gelirken sorun olur mu? Ona göre liste yapıp vericem . eğer alır da birde aldığı şeyler için gümrükte epey yüklü bir tutar verirse bir anlamı olmaz. O zaman burdan almak ile ordan getirmek arasında hiç bir fark olmaz.. Bilgisi olan arkadaşlar fikir verirse sevinirim.
teşekürler...

Bu soruyu cevapla

12 Cevap


Zelal_

Bence tamamen hangi havaalanından ülkeye giriş yapacağınızla ilgili, İzmir oldukça rahat mesela, (İstanbul'a geldikten sonra iç hat transit İzmir uçuşumuz oluyor, dış hat yolcuları İzmir gümrük noktasında kontrole tabi oluyo bagajın son teslim noktası old. için) bugüne kadar hiiiiç birşey soran olmadı, ki birçok arkadaşımıza birçok ürün getirdik, bebek arabası vs getirmedik gerçi, ama bence bebek arabasını paketli değilde açık getirirse, gümrüktekiler bebek yanınızda mı diye bakmazlar bile, şöyle ki ben genelde bebek arabasını bile eşimde bırakıp zırt diye çıkıyorum oğlumla, eşim de bagajlar gelince araba maraba cümbür cemaat gümrük kontrole uğramadan; onların x-ray'ine falan girmeden geliyor. Diğer havaalanlarını bilmiyorum ama kişisel görüşüm özellikle bebekle ilgili ürünlerde bence rahat davranıyorlar...


mayaberry

teşekürler arkadaşlar. iş gezisi için gideceğinden dolayı. bebek arabasını açıpta yanında bebek varmış gibi yapamaz.. neyse burdan alıcaz mecburen :(




Cevaplamak için Üye ol