4.ayda mama veren annelere sorum var

aysel_rabia soruyor: 9

Gunaydin. ben kızıma 20gün anne sütü verdim. malesef sonra sütüm kedildi ve ben bilincsizlikten artiramadım. dün 4 aylık oldu kızım. yedikten sonra bazen agladıgı icin mamasını 210cc su + 7 ölcek mama olarak veriyorum. nerdeyse 230cc süt veriyorum. Ben baküde yaşadigim için türkiyede nasil bilemiycem ama benim kullandıgım mamanın üzerinde günde 4kere verilmesi gerektigi yaziliyo. günluk 4 saat aralikla acikiyo bebişim. gecede emzikle10 saata kadar oyalaya bildim. gece aciktiginda süt vereyim mi? ama o zamanda günnlük 4 kere olmuyo daha fazla oluyo. fazla olunca sorun olur mu? lütfen yardım edin


19 Cevap


aysel_rabia

emzikle oyalaniyor da. ben doymuyo zann ettim. 180cc yapayim o zaman))) yani 180den az yapsam oyalamak fayda etmez cünkü 1aydir öyle içiyo.

ben dün bu gün 4-5defa 210cc verdim. eskisine doneyim o zaman 180 yapayim dimi?
ben hic sevmiyorum cok cok yemek yiyen kızlari))) hatta bebek olsalar bile :D
benim gibi az yesin dimi)))

ama kilosu az geldi bu defa. ben meyve suyuna başliyayim ve az az ek qidaya başlıyayım diyorum


aysel_rabia

180cc zaten kutunun uzerindeki olcuyle ayni. benim kızada uygun sanırsam. şimdilik böyle devam edeyim ben ya... ya çok uzuldum şimdi ya.ilk bebiş yahep yalnış yapiyorum ben((( hic iyi anne olamadım(


ottobottorobotto

Öyle şey olur mu?Hiç üzmeyin kendinizi.Yanlışınız bu olsun.Kilosuna da çok takılmayın bence.Mutlu bir bebek mi?Bence en önemli sağlık belirtisi.Ek gıda da iki kaşık kadar alacak zaten.Tadımlık.


aysel_rabia

mutlu bebek ama bu aralar bazi sorunlari var/ kakasi hep sulu gibi/ eskiden oyle degildi. karin agrisi pek belli etmio/ yani boyle cok sorunlu bebis degil alhamdulillah/ sadece son zamanlar bir az zor uyuyo uyuyuncada agliyor. 

turkiyede nasil bilmiyorum ama burda bebişin kakasına falan cok dikkat ederler. 



ottobottorobotto

Kaka elbette önemli,birçok şeyin habercisi.Bu konuda henüz tecrübem yok ama sıkıntıları sıcak havadan kaynaklanıyor olabilir.İlk aklıma gelen bu.


kem

benimde 15 günlükken sütüm bitti oğluma sadece mama veriyorum şu an 3 aylık 3 buçuk saatt bir 150 cc içiyo büyük oğlumuda aynı şekilde beslemiştim sizde 180 cc verirseniz ideal olur bu arada gece 10 saat beklemesi çok fazla 6 saat beklemesi yeterli ben gece 11 buçuk 12 gibi veriyorum (gün içindeki mama saatine göre)sabah 6 ya kadar bekletiyorum ondan sonra veriyorum doktorumuz bu şekilde anlatmıştı


ayazberna

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             canım 4 aylık bebeğe 210 cc mama fazla zaten 4 aylık bebeğin alması gereken günlük devam sütü maması 800-100 ml arası değişiyor buda 180cc lik bir biberona yani 6 kaşığa tekabül ediyo ve günde 6 7 kez vermen yeterli ben oğluma hep böle yaptım.


aysel_rabia

Allah razı olsun. 180cc olarak verdim bu gün yine))


en son saat 22:00 yedi . 23:30da uyudu. saat 6:00 yine verdimn 180cc. inşaALlah saat 10:00vermeyi düşünüyorum)


ayazberna

evet canım 3 saatte bir vermen daha ii olur tam 3 saat koy araya bebeğinde düzenle alışır zaten.



Cevaplamak için Üye ol