clexane günlük iğne kullananlarrr!!!

nurtex soruyor: 10

clexane iğne kullanıp normal doğuran var mı? iğneleri doğurana kadar devam ettiniz mi?


10 Cevap


smmm06

ben fraxparin kullanmıştım ikisi aynı normalde doğumdan 1 hafta önce coraspini kescektik doğumdan 3 gün öncede iğneyi kesicektik ama benim doğumuma 1 hafta kala suyum azaldığı için hemen doğuma alındım yani ikisinide kesmeden doğum yaptım sorum olmadı benim doktorum benim gibi hastalara normal doğum önermiyo zaten benimde normal doğum yapma istediğim yoktu çokta memnunum sezeryandan


dusirer

Bende 34. haftaya girdim clexan iğne kullanıyorum, aspirini yeni bıraktım 33. haftada yani, bebeğim ters şimdilik ve bizim gibi hastalarda kanama çok olacağı için normal doğum yapılmıyor diye biliyorum, hayırlı hamilelikler diliyorum.


nurtex

teşekkürler kızlar... ben de aslında Normal doğumdan biraz tırsıyorum:(( iki düşük yaptım bi de bu sefer hayırlısıyla kucağıma almak istiyorum.Bu arada ben iğneyi hergün sabah akşam oluyorum başka bişey kullanmıyorum. bir de vitamin hapı var başka bişey yokkk...


smmm06

hayırlı doğumlar dilerim bende sabah akşam kullanıyorum 0.3*2 idi yanında folik asit coraspinde kullanıyodum


nurtex

teşekkürlerrrr...:)benim 0,4 lük canım benim...folikasit kullandk ilk zamanlar. sonra progestan da kullandık şimdi 30. haftadayım sadece iğne ve vitaamin var...



nurtex

smmm06 Hamile misiniz şu an? ve de Ankarada mısınız acaba?


smmm06

hayır hamile değilim 2 yaşında bi oğlum var mümkünse hamile olmıyım henüz :))) evet ankaradayım


nurtex

ben de ankaraya Ankara tıpa gidiyorum da Murat Hocaya. merak ettim sadece. Bi de kullanıyorum deyince hamilesiniz zannettim...halen neden kullanıyosunuz?


smmm06

yok yanlış yazmışım kullandım demek istedim benim drum prof.dr lütfü önderoğluydu hhacettepenin dr u özel muaynesine gitmiştim süper ötesi bi dr yarım saatte doğumdan çıktım doğum sonrası ağrım fazla olmadı eli çok pratik güven hastnesinde doğum yapmıştım


nurtex

biz de geçen yıl murat hocanın özeline gidiyoduk da şimdi özelller kapatlınca hastaneye devam ediyoruz. Düzceden gidip geliyoruz...memnunuz bakalım:) hayırlısıyla biz de kurtuluruz inş ağrısız sızısız... tanıştığıma ve cevaplarınıza memnun oldum ... ben çıkıyorum.. isterseniz arkadaş olarak ekleyebilirsiniz;)iyi akşamlar..teşekkürlerr...


Cevaplamak için Üye ol