Erken dönemde amniyon sıvısı azalması???

cansuyum soruyor: 10

slm... benim sıkıntım 22haftalık hamileyim we suyum azalmış yani sınırda 5 presentılde dedi doktr. başka deyişle 95mm. yani 9,36 cm miş buda benim canımı çok sıktı doktora sürekli sorular soruyorum ama mesleği gerek şüpheci yaklaşıyor sürekli. 3tane doktorda aynı görüşte olunca daha çok üzüldüm. yani sınırda olan suyla bebeğim büyümeye çalışıyor.. benimle aynı sorunu yaşayan we bebeğini sağlıkla sonucunda kucağına alan arkadaşlardan yorum bekliyorum. bu arada günde 4lt su içiyorum we haftada 2kiloya yakın armut yemeninde etkili olabileceğini duydum onuda deniyorum şuan.. bakalım bir hafta sonra doktorum tekrar gel dedi umarım yoluna girer herşey..


16 Cevap


ipekkusgoz

Geçmiş olsun. Umarım herşey yolunda gider.Kısa bir süre önce nerede okuduğumu hatırlamıyorum (belki de burada okumuşumdur)ama içilen suyun o suya bir faydası olmadığını okumuştum. Doktorunuz mu önermişti çok su içmenizi.


cansuyum

tşk ederim ewet doktor önerdi ama su içmeninde bu konuda ne kadar etkili olduğu tartışılır. kesin bir kanı yok bu konuda ama bir ihtimal işte :((


smmm06

dinlenmenin bol bol yatmanın faydasının olduğunu duymuştum benimde suyum azalmıştı ama allahtan 38. haftayı bitirmiştim hareketlerde azalmayla dra gittim hemen yarın doğuma alıyoruz demişti muhtemelen sürekli çalıştığım için dinlemediğim için azalmıştı bol istirhat bol su ve yemene içmene dikkat edersen sanırım sorun çıkmaz


cansuyum

aynen öyle ama senin bana göre çok ideal olabilecek bir zamanda azalman olmuş. dinlenmeye çalışıyorum bütün işi gücü bıraktım bol su içiyorum ama çokta fazla korkuyorum. pazarts öğrendiğimden beri kendimde değilim çünkü tam bilgiye sahip değilim bu konuda yani ne olur düzelirmi, benim gibi bir çok hamilede karşılaşılan  bir durummu? bilmediğim için çok tedirginim. umarım düzelir


GOGO05

benim 22. aftada amnion sıvım azalmıştı.37.haftaya kadarda hep sınırda hatta normalden daha az devam etti..son haftalarda normale döndü..hatta doktorum çok şaşırmıştı nasıl arttı diye..bi sıkıntı çıkmadan 40.haftanın dolduğu gün doğumumu yaptım..doktorlar su içmekle alakası olmadığını söylüyor ama bence alakalı..ben elimde sürekli su şişesiyle dolaşıyodum..günde en az 3 lt su 1 lt ye yakında süt içiyodum..bende sıvısı az olduğu için kesin erken alınır diye bekliyodum tek istediğim 35.haftayı tamamlıyabilmekti..ama son haftaya kadar idare edebildik..sakın üzme kendini.moral dinlenme bolca su..ben bu şekilde üstesinden geldim..''


allahın izniyle birşey olmaz bunu buldum belki seni rahatlatır



cansuyum

iyi dileklerin için teşekkür ederim gogo05... böyle benzer sorunlar yaşayıpta iyi sonuçlar alan örnekleri okumak içimi rahatlatıyor.. doktorum herhafta takip edeceğini söyledi salı günü kısmetse gidicem.. Allah herkesin bebişlerini bağışlasın..


cansuyum

bu arada gogo05..e bir sorum olacak, sıwı normalden az dewam etti diğer haftalarda dedin.. bunun için doktor ne gibi müdahalede bulundu bişeyler yaptımı yoksa sen sadece su içip dinlendinmi


ozalp07

sıvının azalmasının sebebini ne dedi dr acaba merak ettim. bebeğinizin haftalık gelişimi ultrason ölçümlerinde haftasıyla uyumluysa sorun yok demektir. benimde suyum azdı ama başka sebelerden erken doğum yapmıştım.plesantamla ilgiliydi sorun. yani ben ne kadar su içsemde faydası yoktu mesela


cansuyum

doktorum herhangi bir sebepten bahsetmedi ama zaten bu gibi durumlarda azalmanın sebebi eğer kesede yırtık sızıntı yoksa bilinemiyormuş. çok şükür  bebeğim haftasıyla uyumlu şuan we sızıntıda göremedi  inşallah olmadan da dewam eder.


mavimavi

arkadaşlar merhaba,

  su için çok sıkıntı yapmayın..bneımde azalma olmuştu ama bebeğin gelişimiyle ilgili sıkıntı yoksa suyun azalması çok farklılık yaratmıyor..ben 37+3de normal doğum yaptım..son zamanlarda doktorum 3-4gunde kontroller yapıyordu..su azaldı diye..ama sadece faydalı olan dınlenmek..vucut kendısı yapıyormuş suyu..ama bol sıvıda almak zaten zararlı olmaz her ıkısınıde denemek lazım..allah yardımcınız olsun..



Cevaplamak için Üye ol