Pipide kızarıklık

nilmutlunil soruyor: 10

arkadaşlarr oğlum 2.5 yaşında sünnetsiz. 3 gündür pipim acıyo diyordu. bugün pipiyi sıyırdım, iç ucu kızarmış. ne tavsiye edersiniz??


23 Cevap


mohter_of_sons

bence hemen doktorunuza gösterin oğlumda kızarıklık sonrasında şişme oldu tekrarlarsa sünnet dedi dr. bazen peynir kesiği gibi gördüğümüz o doğal salgının dışarı çıkamaması sonucu enfeksiyonmıuş. bu erkek bebeklerde idrar yolu enfeksiyonuda yapabilirmiş. ama normal bir durummuş ve asla pipi sıyırılmamalı imiş.

geçmiş olsun.


emel_omer_f

trosdi pişiğe sanki bepanthen gibi kolayca veriyorlar ama,içinde düşük de olsa kortizon olduğunu mecbur kalmadıkça ve 3 günden fazla kullanmamamı söylemişti hocamız,sadece bilginiz olsun diye paylaşmak istedim


nilmutlunil

pipiyi sıyırmicaksan, pomadı nasıl süreceğiz anlamadım ki, hafif ucunu sıyırıp içine sürüveriyorum ben. hala hafif kızarıklık var, ama eskisi gibi acıyoo demiyor


elfide

bizim çok oluyordu bir ara hep sünnet ettirmek için götürdüğüm doktorlar tarafından geri çevrildim. Bişeyi yok sünnetede gerek yok dendi.

Her seferinde bactroban krem verildi antibiyotikli bir kremmiş. 1-2 sefer sürüyordum kızarıklık filan kalmıyordu.


nilmutlunil

elfide teşekkürlerr bir de onu deneyelim bakalım, aslında bayağı iyileşti, belki de iyileşti ama o kadar huysuzlaşıyo ki merhemi sürerken göremiyorum bişi:((



Cansu88

Bizimde iyilesmisti ama malesef yine sunnetten kacamadik bi süre sonra kanama olmuştu


nilmutlunil

cansu geçmiş olsunn, sünnet derdiniz bitmiş en azından. ama inşallah biz kanama falan yaşamayız. ben öyle bi durumda ne yaparım hiç bilmiyorum:/ bizimkinde bayağı iyileşme var


Cansu88

Umarım yasamazsınız kabus gibi cidden ama anladimki en doğrusu yenidogan sunneti


cimcimek

Şimdi neden sünnet yaptirmıyorsunuz.bence tam zaman i

oğlum tam 2 yaş 2 aylık tı.yaptırdım çok rahat atlattık.hiç aglamadi bile


shantaram

bak şimdi benim de kafam karıştı.bizim doktor da her gittiğimizde pipiyi sıyırıp o beyaz şeyleri temizler bize de temizlemeyi ihmal etmeyin der.yapılmamalı cidden?pipisinin ucu da kızarık hep ama bilemedim şimdi



Cevaplamak için Üye ol