19 aylik 20 kg uzerinde olan bebekler!

Alpata soruyor: 10

hangi urunleri kullaniyorsunuz, puset oto koltugu ana kucagi besik vs. hadi paylasalim:)


13 Cevap


pinarsultan

Merhabai Allah bağışlasın. Bizimkisi 18 aylık zarzor 9.8 kilo. Maşallah nelerle besleniyor. Neler yapıyorsunuz. Çok merak ediyorum.


GOGO05

pınar mrb benimkide 16 aylık ve maalesef zar zor 10.4 kilo oldu bende çok merak ediyorum neyle beslendiğini neyse en azından tek benim oğlum zayıf değilmiş rahatladım biraz


pinarsultan

Ben zorlamıyorum yoksa sinirlerim bozuluyor. Arkasından da koşmuyorum. Bazen acaba ben mi bakamıyorum diye vizdan azabı duyuyorum. Acıkınca baya yiyor. Meyvesi, sütü, makarnası. Ama köfte, tavuk, et falan yemiyor. Ne yapıcamı şaşırıyorum. Artık bıraktım. Sağlıklı olsunda varsın zayıf olsun. Deyip avunuyorum.


Fundaaa

19 aylık 20 kilo muu????? bir yanlışlık yok dimi benim oğlum 5.5 yaşında 22 kilo


seres_esra

mrb arkadaşlar benim kızım 22 aylık 14 kilo ama benim zorumla int den çocuk reklamlarını açarak dikkatini dağatarak yediriyorum 1.5 yaşına kadar emzirdim o yüzden pek yemek yemek istemiyo ama 24 saat biberon ver eline süt içsin ona itirazı olmaz daha tabağı görünce öğürmeye balşıyo biraz yediriyorum verme kusarım diyo işimiz iş valla allah yardımcımız olsun...



psychomom

 yazdıgınız kılolar normal, nıye zayıf göruyorsunuz çocuklarınızı???


psychomom

cevap veren annelerı kastedıyorum tabi=)


seres_esra

benimkinin normal ama üzerine düştüğüm için normal ona kalsa aç gezecek 


ceylinimmm

benim kizimda zayif ama cok hareketli on aylik yurudu ve ne yese yakiyo ayrica cok merak ettim dr.unuz bu duruma mudahele etmiyormu obezlik siniri var benim dr.ilk aylar cok kilo aliyor diye beni uyarmaya baslamisti neyseki altinci aydan sonra alim azaldi hatta bi ara durdu ben uzuldum ama dr.cok kizdi bana hos simdi de almiyo ama sagligi yerinde cok sukur


Fundaaa

psychomom normal olan cevap yazan arkadaşların çocuklarının kilosu zaten,,ben soru yazan arkadaş için endişelendim inş bir uzmanla görüşüyorlardır



Cevaplamak için Üye ol