demir ilacının yan etkileri

04/11/2012 17:22:00
emeluras 3Y soruyor:

iyi akşamlar oğluma 2 gündür demir damlası veriyorum(ferro sanol) normalde 3 günde 1 kakasını yapardı ama bu sefer 4.gün yaptı ve kaka rengi koyuyeşildi ve çok farklı kokuyordu.üstelik ilacı verdikten sonra yarım saatten fazla kusuyor ilacın etkileri olabilir mi acaba?

Zekice tasarlanmış saklama kapları10 adet 180 ml Via kap10 adet kapak2 adet biberon / pompa adaptörüAVENT Via saklama kapları çevirmeli kapakları s...

Liste fiyatı:
79,00 TL
Fiyat:
69,90 TL
Kazancın:
%12 (9,10 TL)
04/11/2012 17:36:00

demir damlası yan etki olarak sık sık karın ağrısı ve kabızlık yapar. mideyi rahatsız ettiği için kusma yapması da muhtemel.

04/11/2012 19:59:00

Demir emildiği zaman koyu renkli kaka oluşmasına neden olur ve demir gibi kokar:(((


Bu tarz yan etkiler biz büyüklerde de görülebilir.Tok karnına vermeye çalışırsanız yan etkileri biraz daha azalabilir ama bu seferde demir emilimi de azalır.Doktorunuza danışın bence...

04/12/2012 08:05:00

aynı demir ilacı bizde de çok kabızlık yapmıştı doktorumuz yapar demişti 11. ayda kan testi yaptırtık değerler normal çıktı ve ilacı erken kesmiştik siz daha yolun başındasınız doktorunuza sorun pekmez gibi takviyeler yeterliyse belki ilaca gerek kalmaz biz 6-7 ay ciddi kabızlık sorunu yaşadık bunu ilk başta ek gıda yapar diye düşündük ama kesinlikle demir ilacı yapıyormuş.

04/12/2012 09:42:00

bnm oğlumunki cırcıvık.önceden de öyleydi demire başlayınca da öyle. nasıl oluyor

Cevabın:


Soruyla ilgili tecrübelerini paylaşmak için giriş yapmalısın. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla.