Alınacaklar konusunda kafam karıştı.Lütfen basit bir yardım!

cassiopeia soruyor: 10

Geçen gün bebek eşyaları satan çeşitli dükkanlarda fikir edineyim diye basit bir gezinti yaptım kafam çok karıştı.Öncelikle battaniye sordum penye battaniye konusunda kesin kararlıydım kışlık battaniye konusunda pazen mi peluş mu derken satıcılar kadife fermuarlı modeller piyasaya yeni çıkan çok yumuşak modeller gösterdiler pazen battaniyeyi önermediler peluş daha iyi dediler ama ben peluşun alerji yaptıını falan duymuştum.Birde emzirme yastığı ve bebek güvenli yatış yastığı almalı mıyım sizce?Bir de bir satıcı ilk zamanlar mutlaka iç zıbın giydirin falan dedi ben body ile hallederim diye düşünüyodum.Bunun gibi bir çok konu daha deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim


36 Cevap


cassiopeia

yasemin teşekkür ederim tecrübelerini paylaştıın için hemen hemen hepsi kafamdakilere yakın
turkuazz pompa yerine slikon uçlardan almayı düşünüyodum ama olmaz mııı?Ben de artık herşeyin heryerde bulunuyo olmasına güveniyorum bişey çok lazım olursa çıkar alırım
ayşegül boş bir vaktinde benim aklıma gelmeyen diğer tecrübelerini de paylaşırsan çok sevinirim


Aysegul_Yagmur_Irmak

O zaman şöyle yapalım, ikinci çocukta da biraz tecrübe ediim, sonra yaziim. :) Sonuçta çocuktan çocuğa da değişebilir bu tür şeyler. ;)


cassiopeia

oluurr hatta daha iyi olur:)
ne de olsa az kalmış senin benim daha var bu arada biraz daha tecrübe edinir paylaşırsın hakkaten ya kesin tarihi bellimi kızının doğumunun


turkuazz

silikon uc ben hic kullanmadim, bilemiyorum ama pompa cok isime yaradi,ilk gunler sut akisini baslatmak icin, sonradan da bebek ememiyor butun sutu, ozellikle ilk banyo yapinca birden sut iniyor goguslere, acayip sisiyor ve geriliyor.o zaman da sagman gerekiyor bebek ememiyorsa.
belki de hic ihtiyacin olmayabilir bunlara.sutun gelir,yavrun emer guzelce,hemen almayadabilirsin,o kadar cok alinacak sey var ki..nacizane onerim ne alman gerektigini bil, bir kenara not et, ornegin pompa gerekirse lansinoh marka manuel pompa alacagini bil ki gerektiginde esini veya bir yakinini gonderip aldirabilesin,2gunluk dogum yapmis dikisli bir lohusa olarak alisveris cok zor olabiliyor:)
46 lira gibi bir fiyati var benim onerdigim pompanin bu arada.


Aysegul_Yagmur_Irmak

Evet 12 temmuz pazartesi, yani 3 gün kaldı. :)



anneyazar

Organik Kozmetik (Bebek) bu linkte bebek kozmetiği ile ilgili her şeyibulabilirsin. Ben şahsen şampuanda organik tercih ederim. Pudra meselesi ise artık tercihedilmeyen ve sağlıksız bulunan bir şey özellikle kızınız olacaksa kesinlikle kullanmamalısınız. 

Yatırma işi özellikle yan yatırma tercih edilmeli ama zaman zaman sırt üstü, siz ve o tamamen uyanıkken de yüzüstü yatırmalı. Bu hem kafada ki şekilsizlikleri engellemek adına ( çünkü sürekli aynı yöne yatırırsanız bebeğin kafa şekli o yöne kayıyor) hem de fiziksel gelişim için gerekli zaman zaman yüzüstü yatırmak bağısak çalışımı ve kol gücü, baş kontrolü içinde gerekli bir şey ayrıca ama dediğim gibi siz ve bebeğiniz uyanıkken. Tabi benim burada yazdığım sağlık açısından tavsiye edilen yoksa ben illa da başka bir yöntem tercih edeceğim diyenin tercihine kim ne karışır. Teori ne derse desin herkesin koşulları ayrıdır. 


cassiopeia

turkuazz herkes medelanın elektriklisini falan öneriyo ama sen manuelden memnun kaldıysan ihtiyacım olursa aklımın bir köşesinde dursun fiyatı da çok uygun çünkü
ayşegül 3 gün sonra bir prenses mi geliyoooorrr :))
ben de bir gün diyebilecek miyim 3 gün kaldı diye
anne yazar ben chicconun bakım setini almıştım boşa gitmesin şimdi onlar bitince organik ürünlere bakarım artık


Tunam10

cassiopeia,
bende senle aynı haftalardayken ne alacağımı bilememiştim. http://www.nurturia.com.tr/questions/55994c73-0aa8-4104-bf08-9d39016c2313/1/neler-almali-almamali soruma saolsun arkadaşlar cevaplarıyla ışık tuttular. bakmanı tavsiye ederim. ayrıca alıncaklar listesi de var orda.
alıpda çok memnun kaldığım şeyler arzum bebe telsizi, park yatak, yeni doğan(new born 0 aylık) bady ve altlar, avent pompa, avent silikon ucu, nuk emzik, desitin pişik kremi, kendim için önden düğmeli pijamalar.


Aysegul_Yagmur_Irmak

Cassiopeia, evet yaaa hatta bugünü de saymazsak kaldı 2 gün! Evet zaman çok hızlı akıp gidiyor, hiç merak etme, bir de bakacaksın senin de doğum tarihin gelmiş. :)


cassiopeia

hande çok teşekkür ederim iyi dileklerin ve tecrübelerin için
Bİraz önce gidip bir penye battaniye ve pazen gibi çok güzel bir battaniye aldım birde fermuarlı kalın bir battaniye alıcam dışarı çıkarken kullanabilmek için.Örme battaniye de var zaten ama aldığım pazen battaniyeyi üzerinede örtmek için kullanabilirim diye düşünüyorum %100 pamuk aslında tam pazen bile deil kışlık güzel bişey.Polar ve peluş almayı düşünmüyorum akrilik battaniye hangisi bilmiyorum ama satıcılar yumuşacık noktalı falan bir battaniye gösteriyolar heralde o bu çeşidi de almayı düşünmüyorum.
MOthercarein indiriminden yararlanarak body ve tulumlardan aldım.İyi ki de almışım herkes tavsiye ediyo new born serisi tulumları kendinden eldivenli.Demekki neymiş mothercare sade ama kullanışlı ürünler üretiyomuş sleepsuitlere de en kısa zamanda bakılacak bu durumda
Süt sağma makinesi düşünmüyorum açıkcası doğum iznimden sonra senelik iznimi kullanıcam sonrada rapor falan(Müdürüm duymasın şimdiden:P)6 aylık olana kadar bakarım oğluma:ihtiyacım olursa duruma göre bakarız aklımda bir kaç model var.
Tunam sen benim idolumsün bu başlık verdiğin link ve alıp da kullanmadığınız ürünler başlığı üzerine açıldı desem :) senin bu başlığını okuyup okuyup karar veremediğim şeyler üzerine açtım sevgiler...



Cevaplamak için Üye ol