Oyun parkı mı?oyun halısı mı?

sibelcanersoy soruyor: 8

karar veremiyorum bir tanıdıktan oyun halısı aldık ödünç oğlum çok sevdi ama 5 aylık olduk artık nekadar oynar bilemiyorum onun için kimileri oyun parkı al içinde oynar rahat edersn diyolar ama benim oğlum oyun halısında da 15 dk falan duruyor .neyapsam bilemedim yeni oyun halısımı alsam? yoksa ilerki zamanlar için oyun parkı mı?deneyimli anneler bana yardımcı olurmusunuz:(((


Bu soruyu cevapla

8 Cevap


ipek_35

Benim kızım oyun halısında durmuyordu.Pilsan çit aldık aylarca kullandık.kızımla birlikte oyuncaklarınıda içine koyuyordum bende bahaneyle iş yapıyordum ve biliyordumki güvende...


sibelcanersoy

evet pilsan çitide duydum kenarları sert değil dimi?yani düşse falan zarar verecek cinsten değil...birde nerden bulabilirm yani siz nerden temin etmiştiniz?


assi

Oyun halısı ve oyun parkı kullanım amaçları biraz farklı aslında. Oyun halısı, üzerindeki çeşitli fonksiyonel özelliklerle (hışırtı,doku farkı,renk,ses,..) bebeğin motor becerilerini geliştirmeyi amaçlar.

Oyun parkı, daha çok güvenli oyun alanı olarak kullanışlı.. 

 


angada

pılsan cıt kullandım kullanıyorum hala, kızım buyudu ama yınede kullanılıyor.. cıtlerın bır tarafı acık su an ıcerde masa sandalye ve oyuncakları var cok hoşuna gıdıyor orası onun ofısı:)

 pılsan cıtler faydalı oldu bızde ustelık ayağa ılk onlara tutanarak kalktı , etrafında tutuna tutuna sıralamayı ogrendı . oyun halısı bence kısıtlı ımkanlara sahıp her çocukta sevmeyebılıyor bır sure sonra gereksız bırsey oluyor yanı bızde oyle oldu sımdı halıyı kafasına gecırıp evde gezınıyor gercı:)



ipekkusgoz

Biz lindam playpen oyun bahçesi almıştık.Biraz pahalı bir ürün ama bizim için çok kurtarıcı olmuştu. Hatta mar gibi ben de kendi kendine oynamayı ve vakit geçirmeyi onun sayesinde öğrendi diye düşünüyorum. Ama bizim ev oldukça küçük olduğu için ona bunun dışında güvenli bir ortam sunma şansımız yoktu. Çok uzun süre kullandık ama şu anda oyuncak deposu şeklinde faaliyetine devam ediyor evimizde:)


sibelcanersoy

bende zaten emeklemeye başlayabilir diye oyun halısı konusunda kararsızım sadece beni cezbeden oyuncaklarıyla oynayabilir olması ama emeklediği zaman içinde durmazsa boşuna para verilmiş olur.oyun parkındada dururmu bilmiyorum hep başının üzerinde oyuncak olsun öle oynasın istiyo en sevdiği oyuncağıda benim :) pilsanın çitleri tutunduğu zmn devrilmiyomu?


angada

soyleki o zamanlarda citi alan yaratmaya yardimci kullandik yoksa citi tam kapali halde kullanmadik o cok kucuk bir alan veriyordu ; tam kapali halde devrilir mi bilmuyorum ( pek sanmiyorum ) ama biz salonun nerdeyse 4 te ucunu kaplayan bi alan yaptik birazinida bu citler kapadi iste ;tam anlatamamis olabilrim e biraz devrilmemesine dikkat ederek yerlestirdik fakat zaten ayaklari var extra urunu inceleme firsatiniz varsa gorebilirsiniz sonra evde serbest dolaninca dedigim gibi su an ofis olarak kullaniyor yerlerde oyun matiyla kapli cokta dekoratif duruyor salonda:) tabi bu oyun parki ille citle yapilmali diye birsey yok bana oyle pratik geldi; belki sizde mar gibi alternatif bulabilirsiniz salonunuzu yada musait baska bir odanizi gozden gecirin


sibelcanersoy

teşekkürler arkadaşlar oyun parkı almaya karar verdim marka olarak bütçemi sarsmıycak ve bebişimin rahat oynayabileceği birşey alıcaz sanırım kare olanlar daha rahatmış...


Cevaplamak için Üye ol