Beylikdüzü çocuk doktoru

gulcinozden soruyor: 7

arkadaşlar Beylikdüzünde oturuyorum şu an medicana da bir doktora gidiyoruz ancak doktoru çok yeterli bulmuyorum.Aynı hastanede veya civarda bildiğiniz çocuk doktoru varsa yazarmısınız?


7 Cevap


gulcinozden

ben sormadan doktorun bilgi aktarmasını istiyorum.Tecrübesiz bi anneyim sormak bile aklıma gelmeyen konular olabiliyo bunlar doktorun söylemesi gerekiyor diye düşünüyorum.duyuyorum bazı doktorlar o ay içinde bebeğin neler yemesi gerektiğini,hangi aktivitelerde bulunması gerektiğini,oyuncak tavsiyeleri daha bisürü şeyi daha sormadan anlatıp unutulabilir diye print edip veriyolar.Bir sürü doktor değiştirdik bize denk gelmedi..
medilife da birde serdar beyi duymuştum


gulcinozden

aman aman kolan hastanesimi bi daha!!bende ilk ayında götürmek gibi bi hata yaptım.Bizim özel sigortamız yok maalesef. 


gulcinozden

zaten 80 tl çokta beğenmediğim doktor için veriyoruz.yeterki değicek bi doktor olsun feda olsun.orayıda düşünücem


sehergil

Bizde medilife Cengiz Beye gidiyoruz. Yeni hastalarına uzun zaman ayırıyor ayrıntılı anlatıyor ve herşeyi uzun uzun sorabiliyorsunuz. Ben soru  listesi yapıp gidiyorum.
Bir süre sonra rutin muayeneler kısalıyor, çünkü çocuğu tanıyor önemli bir konu yoksa daha kısa sürüyor muayeneler, herkeste öyledir.
En güzeli akşam ve haftasonu ne zaman arasak ulabiliyoruz hatta ulaşamamışsak kendisi sonra arıyor.
Muayene ücreti de SSK için 30 TL.
Bence deneyebilirsiniz.
Randevulu çalışıyor ama has. gidip kayıt yaptırma sırasına göre alıyolar.


gulcinozden

merhaba sehergil.gittiğiniz gün kayıt yaptırıp o günmü muayene oluyosunuz?


kedidirkedi

Aman Hasan Uzpak demeyin bana! Yanlış teşhisini kabul etseydim çocugumun basına kimbilir neler gelecekti! Hiç kimseye tavsiye etmiyorumç Çok bildiğini zanneden ama hiç bir şey bilmeyen biri o!


sehergil

 Aslında kim önce gidip kayıt yaptırırsa o sıraya girmiş oluyor. randevu olayı aksayabiliyor.



Cevaplamak için Üye ol