demir ilacı ve dişlerde lekeler...

naciyek soruyor: 4

arkadaşlar çocuğunda demir ilacına bağlı dişlerde leke oluşan var mı?? ve çözüm önerileriniz??


4 Cevap


yasemin_ekin

demir ilacini aldiktan sonra, agzini çalkalama amacıyla  mutlaka su veriyorum.


dibetu

çok fazla yapılabilecek birşey yok . demiri kesince problemde ortadan kalkıyo .aynı endişeyi bende yaşamıştım  büyük oglumda.ufaklıkta  ise  demir  ilacını kaşığa damlatıktan  .sonra  biraz sulandırıp veriyorum.bu yöntemide dr önermişti :yasemin_ekin arkadaşımızın dediğide olabilir....


naciyek

tesekküzr ederim arkadaşlar


cakiltas

baya geçmiş aradan ama benim için güncel bir konu, kızımın bir dişinde leke oluştu,

şuncacık bebeğin dişimi çürürmüş diye endişe etttim ve korktum ne yalan söyleyeyim. doktora gittim elbette ve geçer dedi iki aya kadar... ama sebeb söylemedi olur bazı bebeklerde diye geçiştirdi. açıklamalarınız içimi rahatlattı. son iki aydır demir eksikliğinden dolayı demir ilacının dozunu artırmıştı doktoru  demekki bu yüzden çıktı lekeler...



Cevaplamak için Üye ol