mama saklama kabı,termos

_serap_ soruyor: 10

        malum yaz geliyor.dışarda vakit geçirmek gerektiğinde öğle ve akşam menüsünü ayrı saklayabileceğim 2 ayrı kabı olan termos satın almak istiyorum.
      chiccoda var biliyorum ama çok büyük.eşya dolu bebek çantama bi de onu almak istemiyorum.çok ağır oluyor.daha küçük ebatta olsa süper olur.
        dore ev ürünlerinde tam aradığım ürün var.ama dorenin mağaza satışı yok.dorenin satışını yapan birine ihtiyacım var.hatta o temosun kaşık yeri de var.çok iş yarar duruyor.
        dore dışında da buna benzer bir ürünü nereden temin edebileceğim konusunda fikri olan anne varsa çok sevinirim.

Bu soruyu cevapla

27 Cevap


cakil8

tupperın saklama kapları sıcak tutuyor mu??
ayrıca sıcak tutan yemek saklama kabı var mı?


nihal38

aslında tupper ın sıcak tutan kapları var şimdi sen yazınca aklıma geldi


ama sanki bu dore nin termos daha bir teferruatlı daha bir kullanıslı gibi

benimde bir arkadasım satıyormus dore, çok sevindim ama srpck1 aldı sanırım denesin bende memnun kalırsa isteyeceğim.

yinede bildiginiz kullandıgınız varsa paylaşın bir göz atalım,yaz geldi gelecek :) çok lazım olacak


_serap_

ben istek yaptım henüz gelmedi.gelince kullanınca haber vericem..


duygubalca

ben bu resimdekinin dorenin sitesinde göremedim.bende öyle bişey istiyorum.bir daha link verebilirmisiniz..




_serap_

     termosum geldi.ben daha küçük birşey bekliyordum.beklediğimden büyük.çatal kaşık yeri var demişlerdi.ama çok komik bir kalemkutusunun içine koymuşlar kaşık ve çatalı ayrıca göndermişler.neyse artık.fiyatı 45.güle güle kullanayım.:)

     chicco daha dar ama daha uzun tercih sizin.

      iki ayrı küçük termos da alınabilir ama onlar ince uzun oluyor.oradan yedirmek zor.bunun kapları tabak gibi direk çıkar burdan rahat yedir.


CokBilmis

Kapların, yani tabakların materyali nedir?


ipekkusgoz

Ben termos yerine soğuyu muhafaza eden bir çantanın içinde avent'in via yemek kaplarını kullanıyorum. böylece hepsi aynı sıcaklıkta olan pek çok şeyi yanıma alabiliyorum bir yere giderken; çorba,yemek, pilav, makarna yanında  meyvesi, brokolisi , meyve suyu gibi.Böylece farklı ısılardaki yiyeceklerin birbirine olumsuz ısı transferi olmamış oluyor. Eğer sıcak yenecek bir şeyse gittiğim yerde bir kase sıcak su istiyorum ,onun içinde ıstıyorum. Zaten normalde evde bile yese ben direk ateşte ısıtmıyorum yiyeceği yemekleri, benmari usulünü kullanıyorum.O yüzden çok sorun olmuyor.



_serap_

çok bilmiş tabaklar plastik.ama chicconun da plastik sanırım.

ipekkusgöz ev ortamında problem olmaz da ben sahilde parkta vs.kullanım için düşünmüştüm.

bu arada chicco buna göre daha ağır.


ipekkusgoz

Ben de dışarıda parkta vs kullanıyorum zaten onları. Benmari usulüyle ısıtmayı evde de kullanıyorum dedim, yanlış anladın galiba.



Cevaplamak için Üye ol