Uyuyan bebekler neden bu kadar terler ...?

Gamze_Fatih soruyor: 9

bebeğim normalde uyanıkkken değil ama uyurken şırıl şırıl terliyo korkuyrm hastalanck die engellemenn yolu warmı ....????

Bu soruyu cevapla

19 Cevap


momofbam

biz özel pamuk yastık yaptık.. yastık kılıfımız ve çarşafımız %100 pamuklu ve yine de kılıf biraz ince diye bir kat daha pamuklu kılıf kullanıyoruz.. biraz daha az terliyor bebeğimiz..


_shushu

Uykuda çok terlemesinin nedeni mesela sırt üstü yatıyorsa vucudun tamamı yatakla temas halinde olduğundan hava ile teması kesiliyor ve soğuyamıyor vucut ısısı artıyor ve vucut kendini soğutabilmek için terliyor.Ben bırakın üstünü örtmeyi vantilatörü ayaklarına doğru çalıştırmazsam uyuyamıyor çocuk.doğduğundan beri böyle


esranevra

vantilator ve klima hasta etmez mi? ben evde ve arabada hiç bi sekilde calıstırmıyorum :S 


_shushu

Dediğim gibi ben doğduğundan beri biz nasıl yaşıyorsak onada aynını yapıyorum.Bunun nedeni de şudur.Ben çocukluğumdan beri kat kat giydirilmş bebekler gördüğümde içim acırdı yazık bu bebeğe terlemiyor mu diye?O yüzden çocuk dr.muza sorduğu ilk soru belkide nasıl giydirmeliyim oldu.O da bana şunu söyledi doğduğu gün sen ne giyiyorsan bir kat fazla giydir.2.günden itibaren ne giyiyorsan aynını giydir.Çünkü onların metobolizması bizden daha hızlı çalışıyor dedi.Kalp atış hızı bile bizden fazla.durum böyle olunca,biz vantilatöre ihtiyaç duyuyorsak oda duyuyordur dedim direkt üstüne çevirmedimde yanına doğru açtım.Arabada klimayı 22-23 derecede yahut çok sıcaksa 20lerde çalıştırdım.Çok şükür hiç bunlara bağlı hastalanmadı bu güne kadar.



Gamze_Fatih

walla üzerini örtmezsem içim rahat etmez ewet sabaha kadar kımıldamadan yatıyo ondanmı acaba bu kadar terlemesi gerçi uyandıktn bes dk snra hiç terlemş gibi durmuo hemen kuruyup gidiyo teri değiştryrm üzerini hmn


kem

bizde de aynı sorun var yatağımız nevresimimiz pamuklu yatağımız park yatak üzerini sadece tülbentle bel bölgesini örtüyorum ama ter içinde devamlı değiştiriyorum ama olmuyo emerken sırtına penye bir bez koyuyorum gazını çıkarırken bezi tutup çekiyorum sırlsıklam olmuş oluyo baş edemiyorum 2 aylıkken bi hastalandı şu anda da burnu tıkalı açmaya çalışıyorum devamlı inşallah hastalanmaz şu yaz bi geçse


iflah_olmaz

benim bebeğim mayıs sonu doğumlu.ilk 3 ay altta bezi kolsuz badiyle yatırdım.hiç üstünü örtmedim.dışarı çıktığımızda ince bi örtü alırdım yanlızca.


silky

Bebeklerinizi bu sıcakta orttugunuz surece terlemeye devam edecekler. Ne yaparsanız yapın bu sıcakta uzeri ortulen bebeklerin terlemesini engellemeniz mumkun degil.


sayna

benim bebişim de 4 aylık. 1.5-2 aylıktan beri havaların da ısınmasıyla gece-gündüz klima çalıştırıyoruz. hiç kapatmıyoruz desem yeri var. geceleri son 1 aydır üstünü örtmeden yatırıyorum. kundak olayı bitince örtme de bitti. örtsen de tutmuyor zaten. üstüne kısa kollu badi,altına pijama-çorap. halinden memnun bizim bebiş:)) hiç hastalanmadı. burnu bile tıkanmadı.



Cevaplamak için Üye ol