silikon meme ucu

nurcan_eymen_efe soruyor: 10

merhaba arkadaşlar
bebeğim 2 haftadır beni emmiyor.bugün sütümü sağarken yanımdaydı göğüsşerime bakınca bende verdim bir iki çekti bıraktı.silikon meme ucuyla denedim aldı ama başaramadım süt getirmeyi.sütümde vardı.wee nin silikon meme ucunu almıştık acaba en iyisi hangisi?hangi yöntemle emzirebilirim?


17 Cevap


taburcu

Bende de medelanın ki vardı. Bebeğim onunla emerken sütler kenarından filan akıyordu. Bende tam oturtamıyordum. Malesef onunla emzirmeye başaramadım. Her annenin göğüs ucu ve göğüs yapısı farklı. Bir çok marka var. Hepsini deneme şansıda malesef yok.


AOA

Medela ya da Avent öneririm.


evrenuzer

ben medela contact kullaniyorum, kenarlarini disadonuk sekilde gogus ucuna koyup oyle yerlestiriyorum, bir de gogus cevresini hahif nemlendirirseniz, islak tulbent ile filan, daha rahat yapisiyor.  boylari var bir de, belki uygun boyu kullanmiyor olabilir misiniz?


gardelya

avent kullanmıştım çok kısa bir süre ama kayıyor süt gelince bebeğin boğazına kaçıyor alamıyor, bu konuda sağlık ocağındaki ebe lerle bir konuşun derim onlar bebeğin nasıl alması gerektiği konusunda masajlar,yöntemler gösteriyorlar yardımcı oluyorlar


nilindelisiyiz

ben 3 aydır aventin small boyu ile emziriyorum..kelebek şeklinde olduğu için bebeğin çenesi ve burnu memeye temas ediyor..çaresizseniz tavsiye ederim fakat benim kız silikondan memeye geri dönemedi..yani alışkanlık yapıyor..dışarı çıktığımızda yanımızad mutlaka 1 çift silikon uç almadan çıkamıyoruz..



nurcan_eymen_efe

arkadaşlar cevaplar için çok tşklr.silikon göğüs ucunu kullanmayı başaran arkadaşlar kaymıyormu sizinkiler.


nilindelisiyiz

aventinki çok ender kayıyor..bazen zıpır kızım eliyle yakalıyor çekiştiriyor fakat genel olarak çok da kaymıyor..bu silikon meme ucunun en sevdiğim yanı meme ile silikon ucu arasında sütü görmek ama ilk 3 hafta silikonsuz emzirmiş biri olarak direk anne memesini emmesinin verdiği hazzı malesef vermiyor:( ben de emsin de nasıl emerse emsin diye düşünüp buna da şükür diyorum..benim çevremden de duyduğum aventin silikon uçta diğerlerine göre daha kullanışlı olduğu..


nurcan_eymen_efe

bende wee ninki var emecekmi diye almıştık emiyor ama çok kayıyor doğal olarak süt gelmio sonra sinirleniyor bırakıyor.benim göğsümüde aldı bir kaç gündür ama öğürüyor:(kokluyorum kokluyorum kokmuoda,tuzlu falanda diil nie böle yapıo bu çocuk delirecem valla.aventinkini alayım o zaman.birininin yazısını gördüm bir gün aç bırakmış bebeğini emmeye başlamış,uykuda tabi.bende öyle yapsa mı acaba?


gardelya

eğer sütünüz beklediyse ekşimiş derler yani annem öyle derdi süt fazla beklerse ekşirmiş, bu nedenle sütünüzü sağın süt boşalsın sonra tekrar vermeyi deneyin, bunuda denemekde fayda var bence :)


taburcu

gardelya çok özür dilerim. Emzirme ile ilgili bildiğim tüm bilimsel kaynaklara bakıyorum. Anne göğsündeki sütün fazla kalmasına ilişkin dediğiniz anlamda bir durumu yok. Yani ekşime diye bir durum yok. Anne uzun süre emzirmezse göğüste kalan sütün yağ oranı düşüyor. ama bu tadında bir değişiklik yapmıyor, kalorisi düşüyor.

Anne uzun süre emzirmezse anne göğsünde süt fazla biriktiği için emmeye başlamayla birlikte tazyikli geleceği için bu hızlı akış bebeği rahatsız edebiliyor. Belki bebeğin bu rahatsızlığını eskiler ekşimek olarak değerlendirmiş olabilir ama gerçek anlamda bir bozulma, ekşime söz konusu değil.

Zaten uzun süre emzirmemek göğüsleri dolu bırakmak tavsiye edilen bir durum değil. Göğüsler boşaltılmadığı sürece süt üretimi düşüyor.



Cevaplamak için Üye ol