Emerken kendi kendine vuruyor

ogretmen_ soruyor: 4

Arkadaşlar dünden beri oğlum emerken kendine vuruyor. Nedenini anlamadım. Elini tutmasam baya vuracak. Yeni yeni masalara vurmayı ses cıkarmayı öğrendi. Böyle bir durum yaşayan varsa bilgisini paylaşırsa sevinirim??

Bu soruyu cevapla


4 Cevap


ogretmen_

bilmiyorum ama korkmaya basladım bası fılan mı agrıyor acaba dıye..


gesnur

benimki de yapardı oyunmuş meğer,kendiliğinden geçti sonra..


shantaram

bizde de var.hele geceleri noluyo diyorum .uyanıp o kolu deli danalar gibi sallıyo.bazen kafasına kafasına.bazen aşağı, yukarı.bazen sağa ,sola.bende başta tırstım bi yerimi ağrıyo diye düşündüm,ama şimdi alıştım.bazen ellemiyorum, bazen pat pat sinir ediyo beni tutuyorum.


ogretmen_

evet geceleri de yapıyor inş. geçer kendini vurdugunu gormek canımı sıkıyor.

 



Cevaplamak için Üye ol