Oğlum çok yalnız

gulcinozden soruyor: 10

oğlum 1 ay sonra 2 yaşında olucak.yaz boyunca herşey çok güzeldi ama şu an evde çok sıkılıyor.haftada 3 gün avm lere oyun oynaması için götürüyorum.sık sıkta ananesine gidiyoruz ama tüm olup biten bu.hiç sosyal değil.yaşıtı çocuklara veya6-7 yaşlarında onu oynatabilicek bi çocuğa ihtiyaç var ama tandığımda kimse yok.küçük çocuklardan bile çekinir durumda ve böyle devam eder diye üzülüyorum.girişken bi çocuk olmasını istiyorum.2 ay önce kreşe verdim benimle dahi durmadı.şubat gibi tekrar denemeyi düşünüyorum ama şu an için özelliklede dil gelişimi için neler yapabilirim?
Beylikdüzü beykent te oturuyorum.bizim gibi yalnızlar varsa tanışmakta isteriz

Bu soruyu cevapla

15 Cevap


Demgul

Mar sanırım sizin yaşadığınız yerde bu daha yaygın yada istanbulda pek fazla yok yada bilgimiz yok. Açıkçası oyun grubunu bende isteyenlerden biriyim ama böyle evlerde değilde bu işi bilen insanlarla beraber. Ev ortamı bunun için zor olacağını ve kadın gününü anımsatacağını düşünüyorum


fleez

ben de çok üzülüyorum bu duruma, bizim kimsemiz de yok, en azından anneannesi varmış sizin aynı şehirde, bizde oda burda değil, kaldıki burada da geçiciyiz üç yıl sonra buradan da gideceğiz, apartman deseniz yaşıtı yok, yaşıtı olmasın diyorum koca koca çocuklara götürüyorum ama onlarında okulu var ödevi var, hava berbat dışarı çıkılmıyor, bir tane alışveriş merkezi var kışın hep ordayız maalesef


oyun grubu için kreşler 2 yaşından önce almıyor burda, hoş gerçi alsa da çok uzak ve pahalı ne yazkıkki



fistikcik

Bildiğim kadarıyla çoğu kreşin oyun grubu var (2 yaş öncesi anne katılımlı). Oturduğunuz yerdeki kreşlere sorun isterseniz.


araszay

Sızı anlıyorum da buradaki cogu bayanı anlamıyorum kadın gününü anımsatacakmıs !!!

Pardonda herkez sizin gibi dadılarla ayda oyun guruplarında büyümüş olmayabılır

Bızler genellıkle annelerımızın gunlerıne gelen arkadaşlarının çocuklarıyla büyüyüp sosyallestık

Çünkü cogumuzun annesı ev hanımı onlarda bı şeklide kafa dağıtıyorlardı bu şeklide

Şimdi moda olmuş oyun gurubu kreş parayı ver cocuğun eğlenesin!!! Karşi değilim asla kı bende kreşe gitmiş biriyim ama ev toplantılarının tadı baksaydı daha verimli oluodu mânevî açidan


iflah_olmaz

benimki de aynı ben 3 yaşına kadar kreşe vermeyi düşünmüyorum.aslında tam da karar vermiş değilim.napalım 3 den sonra sosyalleşicek o zaman.bende evde babannemle büyümüşüm sonradan kreşlerde süründüm diyebilirim.çalışan anne çocuğuydum.çok zor bende çalışıyorum.vallahi son derece sosyal bi çocuktum hiçbi zaman girdiğim ortamlarda yabancılık çekmedim.hala da öyleyimdir:-))takılmayın derim.



iflah_olmaz

ya berrak çok komiksin yaaa:-PPPPgün bilmen mi annem sen?hani çoraplı teyzeler olur pasta börek falan hatta kasete oyun havası koyup oynarlar falan:-PPPben çok bulundum şahsen çok güzide verimli ortamlardır:-))ananın dizinin dibine oturur kadınların aygünü takvimlerini dinlersin bi masada toplaşır bebeler börek çörek yer:-PPP


araszay

Modernleselip mükemmel cocuk yetıstırmek adına, yabancıların bmizden görüp özendıgı geleneklerimizi hor görür olduk.

Biz küçükten anneler kışları evde toplanırdı yazları pasta börek kısırı alıp Park'da toplanırdı.

Aradan bır kaç yıl geçit bızı gören almanlar yazları bizden önce pastasını kahvesını çoluğunu çocuğunu kapıp çıkar oldu,

Park'ta bank bulmak zor oldu valla.

Herseyın yeri ayrı ama haftada 2 saat oyun oynamak için ayda 400 ila 500 lirada vermekde komik geliyor nekadar maaş kazanırsak kazanalım onun yerıne evde toplanmak daha samımı gelıyor cocuklarımız git gide bızde dahıl olmak üzere insanlara karşı güvensizlik oluştu yapmayın.


araszay

Valla kreşlerin oyun gurubu Ümraniye/atesehirde haftada iki saate 400 lira istıyor bende hiç 3 saate 15 lira isteyen kreş yada yuva duymadım :S

Buarada lafım yanlış anlaşılmasın ben faydasız demıyorum ama günlere yada evde oyun guruplarına sankı yobazlıkmıs gibi yaklaşilmasınada karşiyim



Demgul

Nekadar çok alındınız hanımlar evde kadın günlerini anımsatır herhalde dediğim için. Kötü bir niyetle demedim niye bukadar kızdınız anlamadım bende günlerde büyüdüm.... Evdeki oyun grupları nasıl oluyor ilmiyorum gerçi neler yapılıyor o yüzden kusura bakmayın.


araszay

Aynı düşüncede olduğumuza sevindim murty



Cevaplamak için Üye ol