gece 3/5 uyanması sorunsalı..

_yasemen_ soruyor: 10

arkadaşlar oğlum yaklaşık 3aydır falan 3te tık uyanır 5e kdr uyumaz gece ve ben ne yapacağımı şaşırmış durumdayım haftanın 5-6günü böyleyiz 1-2gün uyursa ne ala..şimdi şıkları sayıp tek tek eleyeceğim ki neden olduğunu anlayalım diye..diş derdimiz yok bütün dişler çıktı hemde çoktaaannn..hastalık yok iyiyiz sağlıklıyız.karnı aç desem 100cc sütü anca içiyor gece uyandığında ve akşam 18den 21e kadar akşam yemeği meyve ve süt şeklindeyiz yani karnını güzelce doyuruyorum ki gece uyanmasın acıkmasın diye ama nafile..uykusu kaçtımı 2saatten aşağı uyutamazsın yani çok yıprandım artık bu konuda..bir bileniniz varsa anlatsın ne olur nasıl düzeltebilirim bu durumu..geceleri 5-10kere uyanmaları bitti fakat bu durum hortladı 3te uyanıyor 5e kdr...hep aynı hepp napıcam akıl verinn

Bu soruyu cevapla


20 Cevap


ozalp07

akşam yemeğini güzel yemişse oğlum başka hiçbirşey vermeden, sadece su isterse içirip, sonra yatırıyorum. sabaha kadar da uyanırsa sadece emziriyorum. 2 tık çekip uyuyor. acıktığından değil yani. Akşam yemeğini az yemişse ancak süt verip bir saat sonra uyutuyorum. gece uyanmalarında süt vermeniz belkide rahatsız ediyordur. gaz yapıyor olabilir. yemekten sonrada o istemiyorsa sütü ve meyveyi kesip uyutmayı deneyin birde. uyanırsa sadece su vermeyi deneyin. gündüz uykularını yada ayarlayabilirsiniz. yemekten hemen sonra meyve verilmesinin de sakıncalı olduğunu biliyorum. en az 1 saat geçmesi gerekir. yani karnını iyice doyurmanız rahatsız ediyor olabilir.  akşam yemeği yeterli bence. ben açken daha güzel uyurum mesela:)


_yasemen_

özalp elbette meyveyi falan hemen sonra vermiyorum 1saat sonra yani 19,30-20civarı veriyorum oda öyle ahım şahım yemiyorki 2bişi yerse yer yani onun dışında akşam yatmadan önceki sütünü kesemem çok seviyor bayıla bayıla içiyor kuzum..siz emzirdiğiniz için süt vermiyor olabilirsiniz ama ben emziremedim yani..birde gece uyanırsa su veriyorum çoğu zmn onu bile içmez 1-2 sallarım ayağımda uyur..gece 2saat uyanık kaldığı zmn 100cc süt hazırlıyorum acıkıyor biraz çünkü süt hazırlamadan yatırırsam tekrar sabahın erken saatinde 7civarı uyanıyor bu seferki uyanması açlıktan oluyor çünkü..ama işte uykusu kaçtımı uyutamıyorum tabi normal olan da bu insanın uykusu kaçtımı geri zor uyur mesela bende öyleyim fakat neden 3te illa uyanıyor..ben bunu anlayamıyorum


ozalp07

emzirmeden kastım öyle aman aman süt yok tabi.acıktığı için değil. sadece susadığı için belki.. su içmez mesela oğlumda gece uyanınca. yoksa bizimkide hep devam sütüyle büyüdü aynı sizin ki gibi bayıla bayıla içer:) inşallh geçer en kısa zamanda


ozlemada7

Siz saat ucten once uyandirin,henuz saat uc olmadigi icin sersem gibi olacaktir muhtemelen ve daha cabuk uyuyacaktir,boylece ucte uyanmamis olur,galiba bebeginizin ilk yilinda sizi neler bekler adli kitapta okumustum bu yontemi,kolay gelsin,


_yasemen_

özlemada evet tarcyde öyle söylüyor fakat hiç denemedim..kime sordumsa öyle şey olurmu dediler hep bana.birde tracy hep aynı saatte uyanıyorsa açlıktandır diye de söylüyor ama açlıktan değil onu çok iyi biliyorum..



ozlemada7

Bana mantikli gelmisti bu cozum,denemek gerek bence,pekte baska bi yol yok sanirim,her gece iki saat uyanmaktansa bunu denemek daha uygun olmali


ema

3te uyanıyorsa siz saat 2de kaldırın su verin tekrar yatırın bence alışkanlık haline getirmiş bunu bence en fazla 1 hafta sonra vazgeçer.TRACY teyzenin kitabında okumuştum..


_yasemen_

tamam kızlar bu geceden itibaren uyandırmaya başlayacağım neticeyi size de bildirirm..



dilekdeniz

akşamları kaçta uyur çok erken mi uyuyor veya gündüz uykusu genelde hangi saatlerde ne kadardır bizde akşam uykumuz 22:00 den önce olmaz uyumadan önce sütünü içer sabaha kadar açlıkla ilgili uyanması olmamıştır bazen olur uyanmaları ama çok uzun süreli olmaz uyanık olduğu süre içinde huzursuzluk ağlama bağırma oluyormu peki. Benim aklıma pek birşey gelmiyor açıkçası sağlıkla ilgili bir sıkıntı yoksa neden aynı saatte uyanık olduğuna dair...


_yasemen_

dilekdeniz akşam 21,30da yatağa alırım 22-22,30arası uykuya dalar gündüzde 12,30-1,00gibi uykuya yatar ve en fazla 2saat uyur buraya kdr herşey normal yapıyorum diye biliyorum..



Cevaplamak için Üye ol