Orta kulak iltihabı ve ateş

ysym soruyor: 6

Merhabalar,
Kızımın 39 larda seyreden atesinden dolayı doktora goturduk ve orta kulak iltihabı teshisi kondu ve antibiyotige basladık...
3 defa verdim antibiyotigi ama hala atesi devam ediyor ve fitil koyuyorum...
Bu hastalıgın atesi boyle uzun mu suruyor acaba?


6 Cevap


keremkerem

fitil muhtemel paranox dur. atşi geçirecek olan antibiyotik değil fitil zaten. fitiller oldukça etkili oluyor bebeklerde. onu yapmana ramen hafiflemiyorsa bence bir doktoruna danış.


basakboran

benımde kızım orta kulak iltihabı oldu gecen hafta 1 2 gun bekleyın atesı gececektır merak etmeyın


karadut

KBB doktoruna götürmenizi tavsiye ederim, çocuk doktorları ile KBB doktorlarının teşhis ve tedavileri farklı. Biz bu konuda sıkıntılı deneyimler yaşadık, geçmiş olsun.


sevecen

mrbalar. ysym hanım benim oglumada 1 ay önce orta kulakta sıvı birikimi teşhisi konuldu ve 1 ay antibiyotik tadavisi gördük igne olarak artı şuruplada devam ettik fakat bu rahatsızlık  uzun vaadede geçiyormuş biz kbb . götürdük.  ve yarın  tekrar gidecek sonucu bilemiorum ama genelde 3 ile 6 aya kadar uzun sürede geçebilme ihtimalide varmış özelliklede benim bebe gibi beslenmesi kötü ve zor olanlarda. ateş hala bizdede var dogru dürüst ateşi geçmedi yarın bende bu konuyu sorucam bakalım.  bu arada sizde mutlaka kbb  ye götürün.  benim çocugumda bu hastalıktan dolayı  yüzde 20 duyu kaybı oldugunu söyledi doktor  fakat tedavi ile geçecegini söyledi yüzde 90  demişti . inşallah biran önce hepimizin kuzuları saglıklarına kavuşur bunun stresi çok kötü malesef. geçmiş olsun.


eylul06sari

merhabalar 2 gun onceye kadar bızde atesler ıcınde yanıyorduk hem kulak hem de bogaz ıltılabı olmus ben paranox 3 saat sonra dolven verdım ve anca durusuruyodu ona ragmen kızımın agzı atesten yara oldu suan hala agzımız yara sıvı tuketıyoruz kızımı yedı bıtırdı cok cok gecmıs olsun.antıbıyotıge baslamıssınız zaten dorduncu ılacı vermemden sonra atesını dusurdu kızımın.gecmıs olsun tekrar   


ysym

cevaplarınız için teşekkürler,kbbye götürdük kulağında bişi yok burnunda biraz var antibiyotiğe devam dedi,ateş de 4. günde düştü,yüzünde ve vucudunda döküntüler başladı,doktor 6.hastalık olabilir ya da antibiyotiğin etkisiyle olabilir dedi.



Cevaplamak için Üye ol