Mama sandalyesine bebiş ne zaman oturmaya başlar

nurturia soruyor: 10

Üyenin kendi isteğiyle ya da kurallara aykırılıktan dolayı üyeliği sonlandırılmıştır.


10 Cevap


Sanemm

Mama sandalyesi için daha erken kanaatimce. Bebeğin konforu açısından anakucağında oturması yeterli. Bu ay itibari ile ek gıda almadığını da düşünürsek mama sandalyesi için erken bir dönem.


Bebeğinizin sizi görerek oyalanması düşünce iseniz ana kucağı tam ideal, ayak tarafına oyuncak bir def asarsanız ayaklarıyla vurarak kendisini de eğlendirebilir. Yere bir yorgan, oyun halısı ise bebeğinizin daha çabuk hareketlenmesini teşvik eder.


tunaras

Canim ben oglumu 15 gun oncesine kadar oyun halisina koyuyordum, umrunda olmuyordu. Yeni yeni dikkatini cekiyor. Her iki oglumda da chicconun ana kucagi kurtaricim oldu. 


tunaras

Canim eger ayni anakucagindan bahsediyorsak o ev tipi zaten disari cikartamazsin. Her bebegin yapisi farkli, belki biraz daha zaman gerekiyordur senin bebisin icin. Hala sikintilara devam sanirim. Biraz sabirli ol canim ya evet yasarken zor ama oyle de cabuk geciyor ki. Bakma bana sevgi pitircigi gibi olumlu yaklasiyorum. Her iki oglumda da (Tunacim da tam 6.5 ay ve Arascik henuz yeni geciyor gibi) oyle gaz sancilari cektim, oyle sinirlerim yiprandi ki. Gecen hafta dedim kendi kendime zaman cook cabuk geciyor, sabirli ol, bugunlerin tadini cikar diye. Simdi aynisini sana da soyluyorum, biraz sabir..:)


dilammm

  9 aylıkken rahatlıkla oturabiliyordu, buna rağmen çok uzun süre tutmuyordum


dincelay

http://www.hepsiburada.com/liste/search.aspx?sText=prima%20pappa



bunu aldım, 4 aylıktan beri bunda oturuyor. 4 yatış pozisyonu var ama bunda da en çok 10 dakika durur zaten. Bir yerde 10 dakikadan fazla durmasını beklemeyin bu kadarcık bebeğin.



harikademir

5 aylıkken desteksiz oturmaya başladı. desteksiz oturduğu gün mama sandalyesine oturtmaya başladım. mama sandalyemiz chicco poly 3 kademesi var. orta kademede oturttum. o gün bugundur mama sandalyesinde bayagı vakit geçiriyor. mama sandalyesi ana kucağı ve oto koltugu küçükken alıştırılması gereken şeyler. sonradan oturtmaya çalışnca asla durmuyorlar o koltuklarda. arkadaşlarımdan tecrübeyle vardığım sonuç bu


fistikcik

Bu ne acele ? Bu aylarda bir yere bırakınca elbette ağlar, bundan daha normal bir şey yok. Yatağının üzerinde müzikli bir dönence olursa 5-10 dakika oyalanabilir belki. Ama daha fazla oyalanmasını bu dönemde beklemeyin.


ozlemada7

6 aylikken kullanmaya basladik,azar azar oturuyordu o zamanlar,yani 5- 10 dk.max.,ama yemeklerini hep mama sandalyesinde yedirdim,alisti oturmaya diyebilirim.Disarida falan yemek yerken ozellikle mama sandalyesinde oturur,pek eziyet etmez.


zuzummm

biz 5.ayda aldım mama sandalyesini ve yemek yerken biz bizi izlesin rahat dursun diye koyduk içine valla.zaten 10 dk. ancak oturuyo sonra mızmızlasıyo hooop al kucağa  oluyor... ben acıkcası 6.ayı beklemedim doktor da cocuk hazı hissediyosa 6.yoı bekleme dedi


dilsat_ayaz

Mama sandalyesine de baqli 0+ di bnmki 2 aaylikken bile masasiz olarak otururdu anakucaqi gibi ama kademeli bisiyse ek gida ile birlikte oturmaya baslar


Cevaplamak için Üye ol