Burun Tıkanıklığı imdaaat !

Dido_Kuziko soruyor: 10

Oğlumun burnu hep tıkalı ve geceleri saat başı uyanıyor ! Bizim evimiz hariç her yerde ise burnu tıkanmadan deliksiz uyuyor ! Odasına buhar makinesi koydum, kaloriferin üstüne ıslak havlu ve su koydum, sıcak su dolu bir kap koyup içine vicks attım ama hiçbiri fayda etmedi. Serum fizyolojik ve Otri Bebe'nin aspiratörüyle burnunu temizliyoruz ancak kıyametler kopuyor ve o anlık temizlense bile 1 veya 2 saat sonra tekrar burnu doluyor. Geceleri uyumak mümkün değil artık uykusuzluktan ölücem. Evdeki peluş oyuncakları da kaldırdım belki bir alakası vardır diye bilemiyorum daha napsam. Gündüz uykuları da aynı burun tıkanıklığıyla uyanıyor ve zaten en fazla 45 dk. uyuyor. Yeni bir önerisi olan var mı?


14 Cevap


cassiopeia

ben de1 haftadır aynı sorunla uğraşıyorum biraz önce doktora götürdüm hafif grip olmuş 3 saatte 1 serum fizyolojik damlatacaksın başka da yolu yok inşallah rahatlatır dedi.hiçbir çarenin olmadığı iki şey burun tıkanıklığı ve kolikmiş.bazı bebeklerde ilaçlar işe yararken bazılarına hiç etki etmiyormuş yapılacak da bişey yok dedi


aysun83

Ben aynı sorunu 3,5yıldır yaşıyorum.Yazları hariç her zamn burnumuz tıkalı.Dediğiniz gbi serun fizyolojik damlatıyoruz.Ben bu sorun için çok doktora gttm ama oğluşumun burun kıkırdakları dar olduğu için tıkandığını ve büyüdükçe kıkırdakların genişleyip sorunun çözüleceğini söylüyorlar...


PelinAsanboga

1 yaşına kadar bu sorun yok oluyormu�


PelinAsanboga

1 yaşına kadar bu sorun yok oluyormuş. deniz suyu serumlarla damlatıyorum işe yarıyor. Sinomarin monodoz'lardan kullanabilirsin. Tabi doktoruna danışmanda fayda var. Ben kullanıyorum memnunum.


nilaydastan

Çok geçmiş olsun, benim ikiz yiğenlerimden erkek olanı (şu an 5yaşındalar ) çok sık burun akıntısı, tıkanıklık yaşıyordu; tıpkı sizin yaptıklarınızı bizde deniyorduk fakat bir cevap alamıyorduk. Bu sene şans eseri iyi bir göğüs hastalıklarına göründüğümüzde doktorumuz toz  ve akara alerjik olabileceğini bu sebepten odasında ki halı özellikle halıyı , peulş hayvanları kaldırmamızı istedi. Tastık, yorgan ve çarşaf için 60 derecede yıkamamızı ve akara karşı özel kılıflardan edinmemizi belirtti. Öncelikle alerji testi yapıldı ve bingo! gerçektende toz, akar alerjisi cıktı. Dr.un  söylediklerini harfiyen yaptık ve inanın inanılmaz farketti. 1 aydır burun tıkanıklığımız, öksürüğümüz hiç bir şeyimiz kalmadı. Şu an bebeğiniz daha ufak o yüzden test yapılamaz fakat bu istenilenleri bir de siz deneyin belki faydası olur. Çamaşırlarınıda çok deterjanlı yıkamayın mümkünse parfümsğz bir deterjan kullanın, sevgiyle...


www.nilay.ca



Dido_Kuziko

Çok teşekkür ederiö nilaydastan. Tümyazdıklarını uyguluycam özellikle halı konusu... Kuzey'in odasında ufak bir kilim var ama salonda uzun tüylü 2 tane halı var sorunun kaynağı onlar olabilir. Alerji testi yaptırdım ve evet alerjisi olduğu ortaya çıktı ancak neye karşı olduğunun adını koyamıyorlar henüz çok küçük olduğu için :(


pinarercument

gecmis olsun oncelikle... cok kalin giydiriyor olabilir misiniz? belki bu yuzden terliyordur ve bu da burun tikanikligina sebep olabilir... bizim doktorumuz 18 dereceye kadar penye bir tulum ve icine kolsuz atlet giydirmenin yeterli oldugunu soyledi. geceleri de hareketsiz oldugu icin uzerine ince bir polar battaniye ortuyorum. bilginize...


Taita

çok enteresanmış. sadece sizin evde olması. aklıma bir tek halı geliyor.halıları değiştirmelisiniz bence. önce birkaç gün kaldırarak deneyebilirsiniz.


deniz_trbzn

arkadaşlar aynı srunu bende yaşadım serum fizyolojik kullandım size bişey tavsiye etmek istiyorum orti bebe burun aspiratörü var kesinlikle mucize gibi bişey 10 milyona satılıyo burun temizlemekte mükemmel çocugun burnundan çıkanları görünce şaşıracaksınız kullanımı çok basit birde serum fizyolojik yerine tonımer baby sprey var onu kullanın çünkü serum fizyolojikler açıldıgı zaman 24 saat içinde tüketilmek gerekiyo bu sbeple çogu ziyan olabilkiyor ama sprey son kullanma tarihine kadar kullanılabiliyor geçmiş olsun...


leylalperzeynep

arkadaşlar benim kızımda da çok oluyo. özellikle üşüttüğü zamanlar. burnu hiç akmaz grip olduğunda gözlerinden yaş akar sadece. nefes alamadığı için sürekli öksürür. bende tonimer baby die bir sprey kullanıyorum çok memnunum.içeriğinin deniz suyu olduğunu söyledi eczacımız. geçen hafta eşim ve bende grip olduk. bizzat kendimizde kullandık kızımın spreyinden :) ve gerçekten etkisini gördük.



Cevaplamak için Üye ol