sütüm çok azaldı

anneoldum soruyor: 3

Arkadaşlar

İki gündüs sütüm cok azaldı.Daha önceleri fena değildi ama biraz önce 2 göğsümden 50ml ancak sağabildim.Buradaki yazalarınızı okudum bok su ,moral destek,malt(hiç sevmedim zaten) ve diğer çayları(tarçın rezene anason papatya gibi)denedim ama hiç artmadı.Haftasonları biraz artıyor hafta içi işe geldiğimden midir nedendir azalıyor.Zaten oğlumda bana küsüyor emmek istemiyor bazen.Bana bi akıl verin başka önerisi olan var mı acaba?


3 Cevap


mehtaperkan

Sağma makinelerine aldanma bebeğin onlardan çok daha güçlü çeker sütünü. Yani makinede 50 cc çıkmış olabilir ama bebeğin emdiğinde daha çok gelir sütün. Sütüm azaldığında ben 1 tatlı kaşığı kuru maya, 2 tatlı kaşığı pekmezi 1 su bardağına koyup üzerini su ile tamamlıyorum ve içiyorum. Ve ardında da bolca su. Bunu günde 1 kez sabah kahvaltısından sonra yapıyorum ve 3. gün sütüm baya artıyor.


anneoldum

bide onu deneyeyim bakalım sasırdım valla önceleri 200-250 falan sağardım gün geçtikçe volüm düsüyor üzülüyorum valla



Tibetinannesi

Humana still tee, alkosüz bira ve her gun 1 bardak rezene ve 1 bardak ısırgan cayının cok faydasını gordum, halen emziriyorum. Ama tabi yinede onemli olan gercekten beyine dogru sinyal gondermek yani 'makine ile sagınca daha az cıkabilir ama bebegimi doyuracak kadar sutu vucudum üretiyor, bol sutum var, var, var ,var ':)))



Cevaplamak için Üye ol