BEBEĞİM VE UYKUSU(ZLUĞU)...

iflah_olmaz soruyor: 7

3 BUÇUK AYLIK OĞLUM GECELERİ 2 KERE EMİP UYUYOR.YANİ GECE UYKULARIMIZ ARA SIRA BOZULSA DA FENA DEĞİL.AMA GÜNDÜZLERİ BENİ ÇİLEDEN ÇIKARIYOR.EN UZUN UYKUSU 45 DK.ŞÖYLE BİR YATIP 2 SAAT UYATAMIYORUM.HİÇ BİR İŞ YAPAMIYORUM.

 

GECELERİ AYNI YATAKTA İKİMİZ YATIORUZ.YÜZÜSTÜ UYUDUĞUNDAN MI NE ÇOK UZUN SÜRE UYUYABİLİYOR.SALLAMAYA FALAN HİÇ GEREK DUYMUYORUM GECELERİ.

 

AMA GÜNDÜZ SALLANMADAN UYUMASI Bİ MUCİZE.SALINCAĞINDA OTOMATİK SALLANIYOR.GEÇEN PİLİ BİTMİŞ SALINCAK DURMUŞ HEMEN AĞLAMAYA BAŞLIYOR.

 

gündüz uykularını nasıl uzatabilirim ben ya:-(((bana bi el atın bacılar.şu yatır kaldır yöntemleri falan deneyim dedim aman tanrım bize göre değilmiş artık eminim.ne yapsam da şu bebemi gündüz 2 saat öğleden sonra 2 saat uyutabilsem????????


7 Cevap


gokalpileseyrialem

Juse anlattığın kadarıyla Gökalp'e çok benziyor uyku düzeni.Aman yatır kaldır ve ferber yöntemleriyle çok zorlama bebişini.Tabiki dene ama ötesi ikinize zarar verir.Hamilelik annelik ve bebek bakımyla ilgili tecrübelerimi yazdığın bir blogum var.Sorunu içeren bir http://gokalpileseyrialem.blogspot.com/2011/07/bebeklerin-sk-uyanma-nedenleri-ve-cozum.html bu yazımı ve yazının 2 ve 3. sünü okumanı tavsiye ederim.Faydasını göreceğin diğer yazılarada bir göz atmanı tavsiye ederim sevgiler...


suleee

juse seni en iyi ben anlayabilirim. aynı problemi yaşadım. şimdi bir yöntem geliştirdim gündüzleri benim yatağıma yatırım ben de yanına yatıp emziriyorum. o emerken uyuyakalıyor.ben de yaaşça göğsümü çekip yanından ayrılıyorum o öylece uyumaya devam ediyor.en azından günde bir kez 2 saat uyur oldu bu şekilde. daha önce ayağımda sallayıp yerine alıyordum. sonradan yeri değiştiğinde sıcak mekandan soğuk mekana geçtiği için uyanıyormuş. şimdi daha kaliteli uyuyor ama sabah 2 saat öğleden sonra iki saat yok böyle birşey ben artık kabullendim. malesef bizim bebişler uyanık olmayı seviyorlar. bu arada gece uykuları 15 gün öncesine kadar mükemmldi.ama artık geceleri de en az 3 kez uyanır olduk.şimdi eski günlerimi arıyorum:((


iflah_olmaz

aha şimdik yatırdım bak gene ağlıyo:-(((of anam offf:-(((


natilgan

cevap yok, yakınma var! bizim durumun aynını tarif ettin, yüzüstü dışında... 


iflah_olmaz

dün bütün gün toplam 2 saat uyku uyudu.sanki 4 aylık değil 4 yaşında:-((uykusuz olduğu için de mız mız ötüyo tüm gün.sürekli kucağımda dolaşmak istiyo.yarım saat en uzun uykusu.

 

naapcam bilmiyorum bu uykuyu ya:-(((


ozlemiremnur

Aynı durum şu 2 gündür bizimde başımızda benim Kizim yüzükoyun durmaktan hoşlanmıyor yandım ki ne yandim başka çözümü olan varsa yazsın ne olur


Aruvcuk

Merhaba,

Konuyu acali 4 ay olmus, sizin bebisler büyümüş, simdi bnmki 4 aylık

Aynı durum bende de var. Ayakta sallamadan asla uyumuyor, ayağımdan bıraktığım anda uyaniyor, bırakmazsam 1,5 şa uyuyabiliyor

Ben de hiçbir şey yapamıyorum

Siz nasıl çözdünüz bu sorunu ?



Cevaplamak için Üye ol