kızım yalnız büyüyor :(

fundaecrin soruyor: 9

14 aylık kızım var onunla gün içinde oyunlar oynuyoruz kelime oyunları, saklanbaç, havhavcılık :) yani köpek olup hav hav yapıyoruz, müzik açıp dans ediyoruz, hava şartları ne olursa olsun haftada 2 veya 3 gün dışarı çıkarıyorum ama çok üzüldüğüm bi nokta var kızımın hiç arkadaşı yok emsal oynayabileceği hiçkimse yok etrafımızda yalnız büyüyor yavrucağım :(( ben bu duruma ciddi anlamda çok üzülüyorum ama elimden bişey gelmiyor kızım için bu önemli bir ihtiyaçmıdır yoksa bizler annesi ve babası olarak şimdilik ona yeterlimiyiz bilemiyorum.bu konudaki düşüncelerinizi paylaşırmısınız ?


9 Cevap


berre_visal

nerede oturuyorsunuz. burda yakınınızda olan anne adayları olabilir.sosyal olması acısından arkadas etkisinin büyük old.düşünüyorum.oyun oynamayı,paylaşmayı daha iyi anlayacaktır.birde ilk aklıma gelen bir kardeş oldu.kardeş düşünürseniz.ikisi birden cok güzel bir şekilde büyüyecektir ve yas arasıda uzmanların dedigi gibi 2 yas ideal olacaktır


fundaecrin

beylikdüzündeyim ben..bi ara gormustum beylikdüzünde oyun grubu var ama kızımın yaşına uygun değil :(


fundaecrin

kardes dusunmuyoruz simdilik :) zamanı var daha


kedidirkedi

Benim kızım ilk arkadasını 2,5 yaşında edindi. O zamana kadar etrafında sadece komşumuzun 8 yaşındaki oğlu vardı. Yine de parklarda, bahçelerde çocuklara yanaşırdı, kendince arkadaslık kurmaya çalışırdı o aylarda da. Zaten çocuklar en erken 2 yaşından önce birlikte oyun kurmayı bilmiyorlar. Siz de mümkün oldugunca yaşıtlarının bulundugu ortamlara sokarak gelişimine katkıda bulunabilirsiniz.



Belgin_BeyzaNur

benim kızımda aynı durumda :( kuzeniyle bir araya geldiğinde bile yalnız oynuyor.


fundaecrin

bende elimden geldiğince öyle yapmaya çalışıyorum dışarıya çıktığımızda çocukların yanına gidiyor onlarla iletişim kurmaya çalışıyor kendince bişeyler anlatıyor onlara :)


heroina

Aynı sorun bizde de var etrafımızda yasıtı kimse yok birlikte oynuyoruz ama o da bir yere kadar dısarda küçük cocuk ya da bebek görünce hemen dikkat kesiliyor bende üzülüyorum ama mümkün oldugunca gezdirmekten baska yapacak bişey yok. çok kafayı takma daha kötü şartlarda büyüyen cocuklar var anne-babayı göremeyen bakıcıyla sürekli evde oturan bebekler biraz daha büyüyüp kreşe basladıklarında durum düzelir diye düşünüyorum


ozgu_naz

çok yaşıt aramayın derim ben.onlar bir şekilde çocuğun çocuk olduğunu biliyorlar ve onlarla oynamayı tercih ediyorlar. bizim apartmanda 7 yaşında bir abisi var onunla oynamak için hepimizi satıyor:)katılın b.düzü annelerine olmadı atlayın bu tarafa gelin beraber oynasınlar:)


zumre

bizimkide deli oluyo arkadaş görünce. ama yok işte. bahçelievler deyiz ama ay sonuna bi ev bulup b.düzü ne taşınmak istiyoruz. aklımızda solarkent var. siz nerdesiniz. arkadaş olurlar belki.


Cevaplamak için Üye ol