Karında sertlik şişme normal mi?

nurturia soruyor: 8

Üyenin kendi isteğiyle ya da kurallara aykırılıktan dolayı üyeliği sonlandırılmıştır.


8 Cevap


sevcanvet

bence kendini zorluyor olabilirsin, yürüyüşleri azaltmanı öneririm


kevser_cinar

belinle ilgili herhangi bir sıkıntın var mıydı daha önce? ben de aynı şikayetleri yaşadım ama bende bel fıtığı vardı, ondan kaynaklandığını söylemişti doktorum..


gecce

bana kalırsa hamileliğin sonuna kadar yürüyüşlerine devam et ben hamileliğimde de doğum yapacağım günde annemle çarşıda çok gezdik sancılar gelince dinlenip sonra devam:)çok kolay doğum yaptım hatta ebe 2.3.doğumlar bile bukadar rahat olmuyor demişti yürürken açılma daha hızlı oluyormuş sancıların gelince tavsiye ederim


ra_she_de

çok yürüdüğüm zaman bende de oluyor. oğlumda bu kadar erken başlamamıştı ama şimdi sürekli onun peşinde koşunca oluyor 



Meowwow

braxton hicks olabilir mi?  hamileligin sonuna (son bi kac ayda) baslar. yorgunluk sebep olabilir. bol su icin uzanip ayaklarinizi kaldirin. caninizi sIkmayiIn, bi kasilmalar duzenli (5 dakikada bir) gelmedikce bir problem yok.  benim bu kasilmalar hic olmadi, rahim agzi acilmadi, bebekte cok buyuk gibi gorundugu icin sezeyan yaptilar. sizin vucudunuz hazirlaniyor bu guzel bisi :)


GOGO05

bendede olmuştu dr erken doğum olabilir dedi nitekim 34.haftada sancılar başladı bana sol tarafına yatıp karnını okşa deöişti böyle durumlarda gevşemeye başlıyordu


_dimple_

benzer şikayetlerimin braxton hicks kasılmaları olduğunu söylemişti doktorum+ yorulmamanız gerek


Damla

3. trimester'de 1 saat biraz uzun bir süre, 2. trimesterde 45 dk, 3. trimesterde (27-40 hafta) en fazla 30 dakika aerobik egzersiz öneriliyor benim okuduğum kaynaklarda. Bunlar da maksimumları, yani 15 dk'da yoruluyorsanız 15 dakikada bırakmak gerekiyor. Tempo olarak da konuşabileceğiniz tempoda yapmak gerekiyor, kesinlikle performansa yönelik bir yürüyüş değil.


Şişkinlik, sertlik çok normal ama gün boyu yerçekimine maruz kalmak ve hareketsizlik etkiliyor gerçekten. Aralarda uzanma ihtimaliniz varsa 5-10 dakika olsun iyi gelir. Bir de her gün yürüyüş değil de, 3 gün falan yürüyüş, 2-3 gün gibi egzersiz, 2 gün de dinlenme öneririm. Hamileliğe uygun hareketler araştırabilirsiniz, ben buradakilerin BW olanlarını yani aletsiz olanlarını kullanıyorum:
Geçtiğimiz birkaç haftayı hareketsiz geçirmek zorunda kaldım ve gerçekten artık ayakta durunca karnım aşağı çeker gibi oluyordu, 3 gün üst üste sabahtan egzersiz yaptım, ilk gün karın/sırt, ikinci gün kol/bacak, üçüncü gün 30 dakikacık bir yürüyüş, bugün yeniden doğmuş gibiyim.


Cevaplamak için Üye ol