Aşıdan 2 ay sonra kizariklik oluşur mu?

gulenozel soruyor: 4

09.07 tarihinde 4 aylık aşılarını olacak oğlumun 2. Ay asisi yapılan sol kolunda o noktada sislik ve kizariklik oluştu, üzerinden 2 ay geçtikten sonra normal mıdır? Sağlık ocağı su anda kapalı acile de gitmeden bir de burdan sorayım istedim, bir bilgisi olan var mı?


4 Cevap


burcuveduru

sivilce gibi bir kızarıklıktan bahsediyorsanız, verem aşısının izi o. yapılır yapılmaz olmuyor; belli bir süre sonra patlıyor. hepimizin kolunda vardır ya izi....


gulenozel

Burcuveduru, ever hafif bir şişkinlik üstü hafif kizariklik, esim de öyle dedi ama ben 2 ay sonra çıkınca birden panikledim.


burcuveduru

yok o zaten geç çıkıyor. bize de bir ay sonra patlar verem aşısı demişlerdi yaptıklarında. benim de hatırladığım kadarıyla daha geç patladı bir aydan...


gulenozel

Teşekkürler cevap icin, bizim saglık ocağı hiç birşey dememişti. İcimi rahatlattiniz.



Cevaplamak için Üye ol