hazır mama??

01/09/2011 11:11:00
bihter_oyku 3,5Y soruyor:

Arkadaşlar kafam karıştı yardımınıza ihtiyacım var. 38 günlük bi kızım var. Sütüm olmadığı için mama yiyo. Şimdi şöyle bi durum var. 2 haftadır bebelac veriyodum. Her öğünde 120 cc veriyodum, sonra birazcık fazla süt çıkarıyodu, sonra hıçkırık tutuyodu ve 60 cc daha yiyip uyuyodu. Rutin her öğünde böyleydi. Yani toplamda 180 cc. Bu hafta bebelac bulamadığım için milupa aptamil aldım. 2 gün boyunca her öğünde 80 cc yiyip direkt uyudu. Yani yarı yarıya yedi. Ayrıca ne hıçkırık ne bişey. Şimdi anlamadığım, milupa mı iyi gelmiş oluyo, yoksa bebelac mı? Ona göre bundan sonra hareket edicem.

Hipp Organik İyi Geceler Sütlü Yulaf Elma Ek Gıda 250gr Melisa sakinleştirici ve spazm gidericidir. İçeriğindeki kuşbu...

Benzer Sorular


01/09/2011 16:28:00

canım bence hıçkırığın mamayla ilgisi yok. ayrıca mama sanki bana biraz fazla gibi geldi. bebek küçük çünki. benimde sütüm yok kızım 3 aylık ben hipp marka kullanıyorum aptamili severek içmiyor. aptamil veriyorsan eğer bende 3 saatte bir 90 cc. yeter bana göre tabi. sütün hiçmi gelmiyor yoksa gece falan emiyor mu?

01/09/2011 19:18:00

benimde kızım emmedi mama verdim bebeğin çok küçük 180 cc çok fazla sindiremiyordur ayrıca bebelac gibi ucuz bazı mamaların içinde gluten var o yüzden ucuzlar imkanın varsa aptamil ver tabloya göre tabi 6 aydan önce vücudundaki enzimler olmadığından gluteni sindiremiyor

01/11/2011 11:50:00

sütüm hiç yok maalesef. ilk günden beri naptıysak gelmedi:( bi de arada hastalandım, penisilin filan oldum sanırım tamamen gitti. mama miktarı fazla farkındayım. mesajı yazdığım günden beri 120 cc ye düştü. Artık 120 yiyince doyuyo. doğduğunda 2.700 kg idi. şimdi 4.500 olmuş. acaba düşük kilolu doğduğu için mi bu kadar çok iştahlıydı. bi de milupa çok pahalı yaa:( sadece mama verdiğim için ve iştahlı bi bebek olduğu için yetişemiyorum maddi olarak. Ama dediğin gibi kötüyse alırım tabi. Kızım herşeyden önemli.

01/11/2011 12:04:00

Emine bu arada, evdeki milupa aptamil ve bebelac kutularına baktım şimdi. İkisinde de "gluten içermez" yazıyo?

01/21/2011 14:32:00

bende 2 aylık kızıma mama takviyeli gidiyorum sma gold kullanıyorum hiç değiştirmedim.biraz araştırdım ona karar verdim.

Cevabın:


Soruyla ilgili tecrübelerini paylaşmak için giriş yapmalısın. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla.