Doğumdan önce göğüs hazırlığı lütfen yardım

sweetmom soruyor: 6

arkadaşlar ilk bebeğimi göğüs yaralaraı yüzünden çok sağlıklı emziremedim şu anda 31 haftalık hamileyim rüyalarıma giriyor o acıları bir daha yaşamak istemiyorum. benim merak ettiğim son ayda falan önlem açısından yapmam gereken bişey varmı göğüslerim bakım olarak. tecrübesi bilgisiolan varsa lütfen yazın. şimdiden çok teşekkür ediyorum.


6 Cevap


sweetmom

arkadaşlar yukarıdaki eski başlığı silmemişim kafanız karışmasın yanlış olmuş konu sadece meme ucu yaraları


kedidirkedi

Medela göğüs bakım kremi veya e vitamini kapsülleri kullanabilirsiniz, ya da saf zeytinyagı sürebilirsiniz. Meme baslarınızla fazla oynamayın, sıkmamaya çalışın, dogumu baslatacak hormonlar salgılatır.

Ben hiç bir bakım yapmamıstım, medela aldım ama sürmedim, emzirirken ilk baslarda biraz yıpranmadan dolayı acı oldu, sonra geçti. En önemlisi bebegin meme basını dogru kavraması.


aypekda

doğumdan 1 ay önce lansinoh  meme ucu kremi kullanmaya başladım çok faydasını gördüm tavsiye ederim öyle yara olma kanama filan olmadı


fistikcik

Lansinoh işe yarıyor ame en önemlisi bebein memeyi doğru kavraması. Yaralar bebek doğru tutamazsa oluyor. Sadece meme ucunu değil, aureola denilen, göğüsün kahverengi kısmının tümünü ağzına almalı. Bu konuda araştırma yapmanızı, emzirme ile ilgili kitaplar okumanızı ve bir emzirme danışmanından yardım almanızı öneririm.


sevil34

Ben kocakarı yöntemi yaptım ceviz kabuğunun içine balmumu koyun içinin hepsini kaplasın emzirmediğiniz süre boyunca iki göğsünüzde dursun emzirmeden önce ıslak bezle iyice silin ben çok faydasını gördüm hiç krem kullanmadım arkadaşımın göğsü öyle yara oldu birsürü krem kullandı hiçbiri fayda etmedi bu yöntemle anında iyileşti ilk bir hafta kullanmam yeterli olmuştu


laralara

Ben sogandan cok ama cok fayda gordum. Bir sogani ikiye kesip hasliyorsunuz. Gogus pedinin icine koymustum. Zaten yarim sogan sekli goguse gore. Kat kat ayirip koymustum. Bunu hamileyken bebegi olan biri bana mucize yontem diye anlatmisti. Cok cekmis ve bunun cok faydasini gormus. Cok onemsememistim o zaman. Sonra goguslerim cok kotu oldu. Son ay lanolin de kullanmistim halbuki. Lanolin ve garmastan hic ise yaramadi. Kanamaya basladi artik. Bi gece bunu yaptim sabaha kanamali yara gecti. Iki gun faln devam ettim sanirim buna ve tamamen gecti. Hatta bana oneren kisiyle tesaduf bi dugunde tanismis ve konusmustum. Sonra dugun sahibinden o bayanin numarasini alip arayip tesekkur etmistim. O kadar memnun kaldim yani..



Cevaplamak için Üye ol