multimix ve kusma acil yardm çok bıktım

mona_roza soruyor: 2

arkadaşlar yardıma ve akıla ihtiyacım var, 8.5 aylık oğlum ömer 15 gün önce ateşlendi. boğazları enfeksiyonlu deyip a.biyotik verdi. ben hiç vitamin vermiyordum vitamin verdi ateşi çıkarsa die ıbufen verdi, çinko verdi. bunlar birarada ağır geldi snrm 3. gün döküntü oldu oğlumda, gittik a.biyotik değiştirdi. o arada multivitamin vermedim vücudu dinlensin die. geçen c.tesi a.biytik bitti salıı kontrole gittik kanında enfek. yok kansız çıktı biraz ferro arttırdı vitamine devam dedi.

 o günden beri ferro ve vitamin veriyorum ancan çinko vermedim çünkü üstünü okudum içinde paraben varmış. dün gece uykudan uyanıp birden fışkırtarak kustu, daha önceki durumlarda 2 yada 3 kez olursa kusma önemli sayılır gelin demişti dr. ufaktanda burun akıyo ama çok az. serum fiz. veriyorum arada.

ben şimdi ne yapayım vit. midesine dokunmuş olabilir mi yeniden mikrop nüksetmiş olabilir mi, ama tahlil temiz çıktı. sadece soğuk algınlığı mı, ben artık ilaç vermek istemiyorum doktorlardan da usandımmmm!! hatta vitaminide vermekle ilgili şüphelerim var siz veriyor musunuz sadece d-vit versem yetmezmi neden illa vitamin zaten hergün iki çeşit meyve 2-3 çeşit sebze yiyo çok aşırı zayıf yada kısa da değil ne olur bi akıl verin çok yorgunum!


2 Cevap


fistikcik

Mutlaka bir doktor görüşü alın ama kusmaya demir ilacı (ferro) sebep olmuş olabilir. Çok görülür demirin sindirim sistemini tahriş etmesi.
Eğer tahlillerinizde kansızlık çıkmasaydı demir kullanmanız çok şart değil diyebilirdim. İsterseniz doktorunuzla bir kere daha konuşun. Eğer kansızlık problemi yoksa dediğiniz gibi sadece d-vit yeter size. Ama bu konuda bir sorun olmadığından emin olmanız gerekli...


ema

Bende de böyle ateşli bir durum oldu 3 gün sürdü dra gitmedim arkasından döküntü oldu 6.hastalık geçirmiş diye şüphe ettim çok benziyordu çünkü. şimdi gayet iyi.Ben d3 ve ferrum (kan damlası)dışında bir şey vermiyorum.Dr başka bir şeye gerek olmadığını söylemişti.Bence 6.hastalık ihtimalini değerlendirin.Başka bir dra danışmanızı öneririm geçmiş olsun.



Cevaplamak için Üye ol