tüp bebek

ayazalya soruyor: 10

merhaba ben tüp bebek aşamasında kesinlilkle istirahat oluyormu birde her tüp bebek denemesinde ödenen ücret ilki gibi yüksekmi oluyor bunları öğrenmek istiyorum cevaplarınız için şimdiden teşekkürler


57 Cevap


ikicocukannesi

evet oluyor,
dinlenmeniz gerekiyor.

ucret hakkında guncel bilgim yok,
lakin çider diye google'dan aratırsanız daha cok kisiye ulasabilirsiniz diye dusunuyorum.

kolaylık dilerim.


nilaylilayla

doktorlar, istirahata gerek yok, günlük hayatınıza dönün dese de,genelde dinlenmezler ve istirahat edilir..ama bilimsel bir anlamı yokmuş...bebeğin tutup tutmadığı transfer işleminden sonraki birkaç dakikada oluyormuş zaten...ücret konusunda eğer 2. veya 3.denemeyide aynı yerde yapacaksanız belli bir yüzdelik indirim yapıyorlar..ama çok değil.yüzde 10 gibi...merkezden merkeze de değişir tabi...kolay gelsin..


bebeimgeliyor

MERHABALAR,

Ben özrl bir hastanenin tüp bebek koordinatörüyüm. Embriyo transferi sonrasında 3-4 gün daha dikkatli olmak gerek. Yatak- döşek yatmaya gerek yok. günlük işlerinizi yapabilir, ağır kaldırmamak, uzanmak, atlamak, spor yapmak,sauna, hamam, çok sıcak duş, ağır kaldırmak bunlar sakıncalı. Özel bir durumunuz varsa zaten dr. nuz söyler. Bunların dışında özel bir şey yapmaya gerek yok.
Ücret ise , her kliniğin fiyat politikası farklıdır. Ama her klinikte ikinci uygulamada belli oranda indirm sözkonusudur. Eğer dondurlmuş embriyonuz varsa , hem işlem maliyeti hem de ilaç maliyeti çok dahaindirimli olur.
Yardım edebileceğim bir konu olursa , bana ertugrul.esra @gmail.com e-mail atabilirsiniz.
Bol şanslar


ayazalya

cevaplarınız için çok teşekkür ederim.11\12\10 da doktora gideceğim ve aşamalar o zaman başlayacak ve çok heyecanlıyım nasıl evrelerden geçicem çok merak ediyorum.inşallah güzel sonuçlanır:)


ayazalya

birşey daha soracağım 35 yaş altındakilere tek embriyo transferi yapıldığını ve şansın düştüğünü duydum bu doğrumudur?



nilaylilayla

35 yaşın altındakilere birinci ve ikinci denemede  tek embriyo,üçüncü denemede çift embriyo..35 yaş üstündekilere iki embriyo transfer ediliyor..tabiki başarı şansı % 50'den %35'lere düşüyor...


pedodontist

Doktorum bana 15 gunluk rapor vermisti ve ilk 3 gun sadece tuvalet ihtiyaci ve yemek yemek icin kalkmama izin vardi. Bana sorarsaniz yatin ve dinlenin. Isi sansa birakmayin. Ben 15 gunun buyuk bir kismini yatarak gecirmistim ve sonunda o guzel haberi almistim. Umarim Siz de o guzel haberi en kisa surede alirsiniz.


ayazalya

sevgili bambu:) ben daha bu cumartesi doktora gideceğim ve aşamalara başlayacağız inşallah.aklımda bir sürü soru işareti var ve çok heyecanlıyım.neler olacağı hakkında en ufak bir fikrim yok.senden ricam bana biraz aşamaları anlatırmısın zahmet olmazsa:)


ayazalya

sevgili bambu:) ben daha bu cumartesi doktora gideceğim ve aşamalara başlayacağız inşallah.aklımda bir sürü soru işareti var ve çok heyecanlıyım.neler olacağı hakkında en ufak bir fikrim yok.senden ricam bana biraz aşamaları anlatırmısın zahmet olmazsa:)


fatos

Zaten sorularınıza cevap almışsınız. Bende bol şans dilemek istedim. Ben 2. tüp bebek denemesinde bebek sahibi olabildim. Psikolojinizi anlıyorum. Moral çok önemli. İlkinde olmazsa da inancınızı kaybetmeyin. Sonuç herşeye değer çünkü. 



Cevaplamak için Üye ol