Gece sütü içmesi ve alt değişimi sorunu

SLNKRTL soruyor: 10

6 buçuk aylık erkek bebeğim geceleri 3-4 saatte bir süt içmek istiyo sık sık uyanıyo emzik veriyorum bi süre daha idare ediyo ama süt isteği meme değil 2 aydır falan biberonla besliyorum sma mama veriyorum sütüm tamamen Gittiği için meme isteği yok hemde hiç gaz sorunu neredeyse hiç yok olmadı uykusu düzene gireceği yerde bozulmaya başladı 4. Ayında nezle oldu ozmndan beri düzeni kaçtı diyebilirim Öncesinde 8.30 gibi uyur 1-2 gibi uyanır sonra 4-5 gibi uyanırdı ne zmn deliksiz uzun saatler uyuyacak merak ediyorum.. Bir diğer sorunumsa sürekli bez değişimi öyle çookk uzun süre bez kuruluğu hikayesi yalan sanırım en fazla 2-3 çok nadir 4-5 saat aynı bezle duruyo günde bi kere kaka yapıyo yani onu rahatsız eden çişi geceleri sürekli kalk mama hazırla emzir Altını değiştir .. yatağından kaldırmıyorum.. Kaldırmadan sütünü verip Altını değiştiriyorum uykusu bölünmesin diye odasında uyuyo doğduğundan beri dönencesini açıyorum eskiden ne yapıyosam neredeyse aynı şekilde davranıyorum uykuya dalmasında sorun yok başlangıçta ama sık sık uyanmasına artk dayanamıyorum ne zmn son bulacak bu.. Geceleri huzurla yatağa girme diye bi ruh halim yok hep ha ağladı ha ağlayacak modundayım

Bu soruyu cevapla


19 Cevap


mustugba

Zamanla düzene girer gazi oldugu icin de uyumuyo olabilir mamasina 1 cay kasigi hakikî zeytinyağı koy onu rahatlatacak tir kimyonu kaynat 1cay kasigi karar ver oglusunu rahatlatir ve daha rahat uyur


babu

Gece bezini degistirmezseniz ne oluyor? ben degistirmiyordum, sabaha kadar sut iciyordu benim oglum da. buyuk bez takiyordum gece. 


nihanca

Diş çıkarıyor olabilir. Benim bebeğimde güzel uyuyordu. Daha sonra geceleri sık sık uyanıp ağlamaya başladı. Baktım diş geliyor. Ağlamalar devam etti hiç düzene girmeyecek sandım. Sonra tekrar üst dişlerini çıkardı. Böyle bir süre daha gitti. Tekrar iki diş daha derken yavrum helak oldu. Ağzımızda 6 diş var. Şu anda tekrar eski düzene girdi. Ara ara böyle dönemleri olabiliyor.

Gece ben bez değiştirmiyorum. Doktorumuz gece emmesini bırakın dedi. Ama ben kıyamadım. Hala emziriyorum.

Bir de klasik müzik dinletin. İyi geliyor.



SLNKRTL

Dönencesindeki müzikleri seviyor uykuya geçmesinde sorun yok ama bez konusunda çok huylu işediği anda ağlıyo pipisine değdiği için bez rahatsız oluyor sanırım 1 beden büyük bez denememe rağmen! Bazen açıyorum altını 1 dakika kdr açık tutup geri bağlıyorum bi süre daha idare ediyor ama hiç durmadığında değiltiriyorum mecburen ama ozmnda bakıyorumki ben gerçekten şişmiş baya ve ağırlaşmış öyle oluncada ztn imkanı yok durmuyo illa o bez çıkıp yerine temizi takılıcak Buda bizimkinin titizlik karakteri heralde 2 beden büyük bez taktığım bile oldu ama sonuç değişmedi artk buna ağlasammı gülsemmi bilemiyorum 2-3 günde bir en fazla oda bez alıyorum

3 saatte birde mama istiyo acıkıyo haliyle vermemezlik edemiyorum bana Bağımlı değil meme emmiyo ztn 4. Ay'ından beri biberonla yattığı yerden besliyorum ne zmm deliksiz uykulu geceler başlayacak merak ediyorum Dişi içinde dentinox jel sürüyorum tülbentle diş fırçalar gibi masaj yapıyorum ama gece sık uyanmasına hiç bir şey fayda sağlamıyo


SLNKRTL

Normal doğum oldu bu arada neredeysede hiç gaz sorunu yaşamadık ek gıdaya geçtiğimde kabız bile olmadı diyebilirim 2 günde atlattı kabız olayını yani o konuda ni sıkıntımız yok çok şükür



berlindenbirseda

slnkrtl, cis yapar yapmaz aglama durumu dogdugundan beri var mi? Alti acikken cis yapinca da agliyor mu? Benim yegenim de cis yaparken boyle yapiyordu ve fark edildi ki sunnet derisinin yapisikligindan kaynaklanan bir idrar yapma sorunu varmis. Alelacele sünnet olmustu 1 aylikken. Bunun haricinde, bez markasini degistirseniz, belki ise yarar, yani yeni nesil bezler gercekten de cok emici, kuru kalma iddiasi yalan degil.

Gece beslenmesine gelince, eger ek gidaya gectiyseniz ve gündüzleri iyi besleniyorsa gece beslenmesini kesebilirsiniz, 6 ayliktan sonra kesilebilecegini savunan doktorlar var. 3 saatte bir mama icin uyaniyor olmasi illa da ac oldugunu gostermez, sirf aliskanliktan da kalkiyor bu kuzular. Ben 7,5 aylikken kesmistim gece emzirmeyi ve 15 gün icinde deliksiz uyumaya baslamisti oglum (gerci bir yasinda kabus, ayrilik kaygisi vb. gibi sebeplerle yine bozuldu uykulari ve hala tam düzelmedi ama 4 ay rahat ettik en azindan). Persentil degerlerinde de zerre kadar düsüs olmadi. Üstelik kesintisiz uyumak da gelsiimi acisindan cok onemli. Siz bir de mama hazirliyorsunuz, Allah kolaylik versin.


maviboncukk

Reflu olabilir. Bizimkind hala var. cok sikintili bir durum. Bende de oldugu icin biliyorum. Refluden uyuyamiyor olabilir


SLNKRTL

yok illa süt içicem diye ağlıyo ama bi kaç gündür yatış pozisyonunu değiştiriyorum 2 saat fln uyuyo sünnetini biz ztn 1 aylıkken yaptırdık sadece bezdeki ıslaklığa katlanamadığı için ağlıyo diş yüzünden olduğunu düşünüyorum artk gece sütünü nasıl kesebilirimki mama getiriyimmi diyince bile anlayıp susuyo mamasını bekliyo öylede bi çocuk yani aç olduğunu bile bile yatağında ağlarken bırakamamki yazık :(



SLNKRTL

ek gıdaya geçtim bu arada ama ne yerse yesin üstüne 150 bazen 180 ml süt veriyim bitiriyo doymuyo yani ama şişmanda değil gayet normal bi bebek ailemizde de şişman insan yok denecek kdr az  ztn hani kalıtsal bi şişmanlık fln yok en güzeli doktora gidip ne yapabilirim ondan akıl almak sanırım :)) çnkü bnm çocuk normal değil anladığım kadarıyla :D



maviboncukk

6 aylik ve 180 ml sut iciyor, hemde yemegin uzerine, masallah diyeyim. Benim 2 yasindaki oglum ac karnina en fazla 140 ml icebiliyor



Cevaplamak için Üye ol