Hareketlerinde azalma var sanki

pnrhkn_ soruyor: 7

merhaba hanımlar kızımın 2 gündür hareketlerinde ters giden bişi var yani diğer günlere oranla daha az hareketlerini hissediyorum ve varla yok arasında gibi bugunde sabahtan şu saate kadar hiç bi hareketini hissetmedim sizce boşuna mı evham yapıp korkuyorum gerçi iş cıkışına kadar hiç bişi hissetmezsem hastaneme gidicem hemen :(

Bu soruyu cevapla


7 Cevap


duygu_e

tatlı birşeyler yiyin bence..


berlindenbirseda

Bence de tatli yiyin, biraz da rahatsiz edin kuzuyu; belki uyuyordur, uyansin :) Belki pozisyonunu degistirmistir son birkac gunde, onun icin her zamanki sekilde hissetmiyorsunuzdur hareketlerini?

Ama her halukarda hastaneye giderdim ben de, endise ile kendinizi yiyip bitireceginize, iciniz rahat eder en azindan.


ilke_esma

Ben o haftalarda daha yeni yeni hissediyordum hareketleri ve sonrasinda da genel olarak hareketleri azdı. Cok iyi anlıyorum ama bi cikolata yiyip sol yanınıza yatip bekleyin derim.


smmm06

bence ihmale gelmez bu iş drunuzu arayın en azından kendi adıma konuşursam ben 38.haftada doğuma 1 hafta kala hareketlerini az hissettim drum dahil herkes bu haftalarda olabilir yeri daraldı sorun olmaz demesine rağmen Allahtan dr um temkinliydi hemen kontrole çağırdı ve suyu azalmış hemen doğuma aldı umarım bi sorun yoktur sizin ama tatlı yemekle bence olmaz


bellroad

evham gibi geldi bana da. cok erken hamileliğiniz bir kac hafta sonra daha net hissedeceksiniz.


pnrhkn_

çok teşekkür ederim herkese . umarım bi sıkıntımız yoktur . iş çıkışına kadar bekleyip duruma göre gidicem daha küçük olduğmuz için telaşlanmak istemiyorum ama bundan 2 3 güne kadar daha iyiydi korkumda o yüzden zaten.


kucukadam

Her şey yolunda mı?



Cevaplamak için Üye ol