Kimler anaokulu odevlerinden şikayetçi?

sappho soruyor: 10

Selamlar, bu konuda çok dertliyim. Daha önce konuya ilişkin uzuuun bir sorum olmuştu. Dolayısıyla şimdi uzatmayacagim. Kendimi uzaylı gibi hissediyorum. Çünkü benim disimda cevremdeki ve oğlumun sınıfındaki tüm veliler, 5 yaş çocuğuna ödev verilmesi gerektiği yönünde hemfikir. İnanın çok merak ediyorum bu konudaki goruslerinizi... Şimdiden paylaşımlarınız için çok teşekkürler...

Bu soruyu cevapla


22 Cevap


emyne

asla doğru bulmuyorum. bir uzaylı da ben olabilirim:)


berlindenbirseda

Ben de çok mantıksız buluyorum oyun çocuğuna ödev yüklemeyi. Hayatı ödevle geçecek zaten.


ayberke

Asla doğru bulmuyorum.Şuan 2 sınıftayız.Biri 4,5 anasınıfı(devlet) biri okul öncesi koleh anasınıfı olma üzere 2 anasıfı geçirdik ikisindede ödev yoktu hiç.

Bizde uzaylıyız.


guta

Daha önceki sorunuzu da hatırlıyorum :) hangi okulda çocuğunuz çok merak ettim. Bir sakıncası yoksa yazabilir misiniz? Anaokulunda ödev olmamalı bence. Çevremde de hiç bu kadar ödev veren okul yok, sizinki biraz şanssızlık olmuş herhalde. İstek de sadece haftasonu bir sayfa ödev olurdu ama bir sayfa boyama gibi bir şey. Faaliyet olarak değerlendirebilirsiniz. Daha fazlasını istemezdim valla.


bella_donna

çok saçma buluyorum, hem de zararlı. bunun bir üst versiyonunda anaokulunda sınıfta kalma duymuştum. gerçi ben hala inanmıyorum şakadır diyorum :) ilkokulda dahi ödevin bu kadar yoğun verilmesi sorun. dün çizgi film seyrettim diyen öğrenciye "biz sen yarım saat bile tv seyredecek vakit bulama diye o kadar ödev veriyoruz! diyen bir zihniyet var. hiç olmazsa anaokulunda çocukluklarını yaşasınlar.



12Agustos2010

Daha geçen hafta kızıma okumayı öğretmeye çalışan anaokuluyla ufak çaplı bir kriz yaşadık. Sevgili öğretmenimiz sınıfta heceleri gösterip, akşam çıkışta elimize bir sayfa dolusu hece olan fotokopi tutuşturup gönderiyor bizi. Neymiş??? Evde hece çalışacakmışız!!!!!! Kızım henüz 5,5 yaşında!!!! Bir de üstüne, böyle çalışmazsan arkadaşlarından geri kalırsın demiş... Öğretmeyin kardeşim okumayı.. Zaten bu uygulamayla onlar değil, ben öğreteceğim okumayı. Bu yaştaki çocuğumu zorlamadığım için ilgisiz anne imalarıyla dolu bir konuşma yaptık. Şunun şurasında iki ay kaldı diye sabrediyorum.. Hayırlısı..


ayberke

Vakti zamanında oğlum 5,5 yaşında iken okul araştırmaları sürerken Anabilim kolejine gitmiştik.Konuşma esnasında gayet normal bir şekilde çocuğunuz okuma yazma biliyormu diye sormuşlardı.


ayberke

Sappho bu arada bende merak ettim bu okulu:)



ozgu_naz

Carsamba ve cuma gunlero odevle geliyor ama cok basit cizimler ve basit matematikler. Zorlayici ve yorucu degil. 1.sinifa hazirlik acisindan sorumluluk bilimci vermek adina gerekli buluyorum

Bizim okulun tek amaci odevini bilmesi ve tekrar okula goturmesi.cocuklari yoracak herturlu odeve karsiyim evet.


dilrubaa

3 yas sınıfında kızım. Odev olarak cuma gunu bir iki sayfa gonderiyorlar eve dosyasıyla beraber. ufak bi boyama, kavram bulma gibi birsey oluyor. Yani toplamda 5 dakikamızı alan birsey oluyor. Sorumluluk duygusunun yerlesmesi acısından yapıyoruz dedi ogretmeni. Dosyayı ve odevi goturmek onun sorumlulugu olsun diye yapılıyormus. Cuma aksam gelince beraber dosyasına bakıyoruz, hafta boyunca okulda yaptıklarını gosteriyor, sonra da odevi yapıyoruz. ama dedigim gibi 5 dakikalık bisey. bu kadarla sınırlı kalmak sartıyla cok kotu bulmuyorum.



Cevaplamak için Üye ol