Merhaba sevgili anneler,
İkinci bebeğimi bekliyorum ve bir sorun olmazsa da 20 gün sonra sezeryanla kucağıma alacağım. Tabii eğer sinirden bir iki gün içinde doğurmazsam...
Kızımın mobilyalarını oğlumda ve evlenirken olduğu gibi Modoko'dan aldık nisan başında. "Baby World" isimli bir mağazayı seçtik, mobilya içimize sindi, sipariş verdik, kredi kartına 8 taksit vardı onu da ödedik.
Ama bugün mobilya ne durumda diye aradığımızda öğrendik ki mağaza sahibi tüm mobilyaları kamyona atıp ortadan kaybolmuş. Sadece satışçı arkadaş var mağazada, adamın her yere borcu varmış, sizin gibi mağdur birçok aile var diyor.
Şu an mobilya için yaptığımız ödemeye mi, bayılarak seçtiğimiz mobilyanın yapılmayacak olmasına mı yoksa bana bu haftalarda bu sinir harbini yaşatmalarına mı kızayım bilmiyorum.
Ama ne yapacağımı bilmeye çok ihtiyacım var. Eşim avukatla ve bankayla görüştü. Banka, adam parayı almadıysa harcama itirazı ile kalan bakiyeyi kurtarabilirsiniz demiş ama ben buna ihtimal vermiyorum. Bu kadar hamilenin ahını almaya korkmayan adam, bankadan
paranın tamamını almaya da çekinmez. Avukat da tüketici mahkemesine başvururuz ama pek bir sonuç çıkacağını düşünmüyorum demiş.
Benim sormak istediğim iki şey var; öncelikle aranızda böyle bir dolandırıcılık mağduru olup parasını kurtarabilmiş olan var mı? Varsa hangi yollarla?
İkincisi, aramızda hukukçular varsa, Modoko gibi büyük ve bilinen bir mobilyacılar sitesinin böyle bir rezaletin mağduru olan müşterilerin zararlarını karşılamak gibi bir yükümlülüğü olabilir mi? Varsa nasıl öğrenir ve ne şekilde ilerleyebilirim?
Yardımlarınıza şimdiden teşekkürler.
Bu soruyu cevapla
17 Cevap
merhaba,
çok geçmiş olsun. çok bilgi sahibi olmasamda. bizde geçtiğimiz ekim ayında küçük benzer bir durum yaşadık.
kipa'da mağazası olan bir yerden bebek yatağı aldık. taksitlerini ödemeye başladık. ve gel gelim firma kapatıp kaçtı. kipa içinde olduğu için önce orasıyla görüştük ama sadece mağaza kiraladıklarını bu durumda çok kişi geldiğni ve birşey yapamayacaklarını söylediler.
sonra banka ile görüştü eşim. ürünü teslim almadığımızı ve ödemelerin durdurulmasını talep etti sanırım bir iki dilekçe ile durum ortaya çıkınca sonrasında bizede bankadan aylık olarak geri yattı kredi kartına.. tam detayları eşime sorarm akşam daha çok bilgi vermeye çalışırım. biz sanırım iki yada üç taksit ödemiştik
modoko'da sorumluluk almıyordur. çünkü orası mobilya sitesi dükkan kiralıyorlar diye düşünüyorum.aynı kipa'da olduğu gibi.
Merhaba benbb,
bizim banka garanti idi. eşimle konsutum biraz önce şu tarihte şu kadar taksitle alısveriş yaptım ürün teslim edilmedi firma ile irtibata geçemiyoruz ödemenin durdurulması ve iade edilmesi gibi bir dilekçe yazmış. önce veremeyiz demişler ama bddk kanunlarına göre inceleyip bakıyorlarmış.
dolayıysla sizde internet üzerinden benzer bir dilekçe buabilirseniz kolaylık olur size. yada bankacı arkadalar yönlendirirse . eşim şehir dısında ancak bu kadar öğrenebildim kusura bakmayın . tekrar çok geçmiş olsun
Bu kadarı bile yeterli, en azından bir umut oldu :(
Merhaba,
bugun sabah aynı şekilde arkadaşımdan öğrendiğim kadarı ile aynı firma tarafından o da dolandırılmış. Ama onlar nakit peşinat vermişler. yani banka aracılığı ile bir işlem olmadığı için biraz ümitsiz görünüyor. Firmanın tam ünvanını biliyor musunuz? ticari sicilden kontrol edeceğim.
Merhaba,
aynı şey bizim de başımıza geldi. Sizinle aynı mağazadan / Baby World'den biz de sipariş verdik ve biz de dolandırıldık.
Şu an şoktayız. Ve eşimin doğum yapmasına da günler kalmışken...
Merhaba,
öğrendiğim kadarı ile yarın modoko da toplantı yapılacakmıs. whatsapp dan bi grup kurmuslar. Modokoda baby world un bi elemanı bekliyormus. toplantının saatini öğrenince iletirim.
Teşekkürler. elde edeceğimiz tüm bilgilere ihtiyacımız var.
elvis52 size de çok geçmiş olsun :(