Kayınvalide

kucukadam soruyor: 10

Selam bayram öncesi sormak istedim çünkü bayramda kayinvalide mi arayıp aramamak konusunda kararsızım...3 yıllık evliyim kV beni çok sevdiğini onları hiç yormadigimi söyleyip beni Öpücüklere boğar ancak ( eşim birde abisi var ve eşi yani eltim kv imin kardeşinin ķızı ama benden 8 yaş küçük) eltim varsa değil öpmek yanıma dahi oturmaz. Beni bu kadar sevdiğini söyler ağlar falan ama davranışlarını insan düşmanına yapmaz

ben 7 aylık hamileyim eşim başka şehirde çalışıyor ancak h.sonları geliyordu.onlarda hepbirlik de tatil dönüşü uğradılar. Hamileyken ilk karsilasmamizdı ailesi ile.ben çok yoğun çalışmama rağmen yemeğimi ikramliķlarimi hazırladım. Ama ne kv KP ne De abisi veya eltim karnimdaki bebeğin b sini dahi sormadilar birisi nasılsın bile demedi. Yemek çay kalsak mı falan diyip gittiler ben şok geçirdim. . Tek sorun da erkek bebek bekliyor olmam çünkü abisi erkek çocuk delisi ama 2 kızı var.. Böylede cahiller.. amaaa kv ve KP sırf abisi uzulmesin dıye benim bebeğimi Yok saymaları beni şok etmişti.

Erken doğum yaptım annesi (mutfak profudur) bir kase yemek bile yapı getirmedi.

Dahası 3 Günlükken gördüğü torununu görmeye dahi gelmedi çünkü diğer iki toruna bakmaya gitti. Ve ben 10 günlük lohusayken bir tek tanıdığım olmayan bir şehre geldim.

Diğer torunun doğum gününe bisiklet + pasta gönderen kadın daha çöp bile gondermedi.. zamanla aramayı kestim. . Sonra her aralıklarında cikmadim... konuşunca bir ağlıyor bir Seviyo inansan inanirsin. . Lakin nisan dan beri hiçbir şekilde konuşmuyorum anneler babalar günü kandil ne aradım ne teline çıktım

. Eşim çok haklısın diyo onlara kızıyor ama ister istemez içine sinmiyor morali bozuk.. arasam sorsam mutlu olur. .

Daha neler neler..

Sizce aramalimiyim yoksa aramak yeni bir enayilik mi?

Bu soruyu cevapla


16 Cevap


sefemu

evlatları, torunları arasında ayrım yapan çok kişi var maalesef.. hesabını verecekleri gün mutlaka gelecektir..
yerinizde olsam bayramdan bayrama sadece ararım.. konuşma da toplamda 2 dk yı geçmez..
eşinizle aranızı bozmayacak şekilde uzak kalmakta fayda var..


serpill

Alamadığınız için siz de rahatsizsiniz anladığım kadarı ile. Arayıp içinizi rahatlatin madem. Yaşlı insanlar neticede. Içlerinde yaşadıkları iniş çıkışları bilemeyiz. Siz sırf kendiniz ve eşiniz için arayabilirsiniz ancak fazla beklentiye girmeyin derim. Hani aradığınızda olumlu ya da olumsuz bir tavır ile karşılaşabilirsiniz bu durum sizi ne uzun ne sevindirdi derim. Sadece görev bilinci gibi düşünebilirsiniz.


zopatya

Bence de görev icabı arayın :) vicdanen braz rahatlatır hem szi hem eşinizi. Sonucta gorusmedıkten sonra telefonda konusmanın kmseye bı zararı yok. Ama hakkaten onların tavırları karsısında da ne uzulun ne sevinin. Bence küslüğe gerek yok ama mesafeyi hep tutun aranızda


sefemu

sonuçta çocuğunuzun babaannesi.. hep de öyle kalacak.. yarın öbürgün "canım torunummm" diye çıkıp gelebilir.. kendi adıma kapım çocuğum ve eşim için hep açıktır akrabalara.. ama bi yanlışları varsa kapılarını ben kendim çalmam.. mesafe en güzel şey..


ayberke

Bende derim ki niye idare edicen zaten herkes idare ettigi icin boyle vicdani olmayan bir insan ileride degisirme bence degismez zaten onkarsiz yapiyorsunuz gerek yok bence aramaya herkes hatasini ankasin



anacsumeyye

arada arayıp hal hatır sormakda bi sakınca göremiyorum ben. çok samimi olmadıktan sonra arasanız hem siz hem de eşiniz vicdanen rahat hissedersiniz. inanın sizin yaşadıklarınıza yakın belki daha ağırını bir çok gelin yaşıyor şu memleketimiz de. görüşmemek bu tarz olayları sonlandırmaya yetmiyor. bilakis daha huzurlu ve mutlu olmak için, iletişimi tamamen kesmemek lazım. zaman iyileştirici ve yenileyicidir. pek çok kere de sürprizlerle doludur, şaşırtıcıdır. kötü hatıralarınızı zamana bırakın


kucukadam

Sefemu bu ayrım bile değil ayrım olsa bazı esitsizlikler olur.. biz manevi hiçbir destek görmedik. (maddi görmek istemezdim zaten gerek yok çok şükür). 5 aydan uzun suren kolik, halen reflu sıkıntısı eşimin nöbetleri çok .. nerdeyse iki sene olacak saçıma tarak degmedi.. geçen pztesi fazla izin uzattıgim için isimden atılıyorum.( Son anda allahım yardım etti). Mesafe en güzel şey ne güzel söyledin.

Serpil aramadigim için bir rahatsızlığım yok tersine fazla müssenba gösterdiğim için kızıyorum ama hata mı ediyorum işte onu bilemiyorum.

Zopatya elimde olmadan üzülüyorum. . Ama dediğin gibi eşim için, ilişkimiz için aramam gerekebilir.

Ayberke dediğin doğru vicdansizlar ve değişmezler. Ama eşim ile ilişkimize gelecekte nasıl yansır tutumum onu bilemiyorum.

Anacsumeyye daha olgun bir tavır diyorsunuz da Başarabilecegimi sanmıyorum


kucukadam

Yorumlar için teşekkür ederim. Devamı olursa sevinirim.. mutlu mesut sağlıklı bayramlar. .



mustafamami

bence arayın. ben de ilahi adalete inananlardanım. siz arayın, kötülük vicdansızlık ne derseniz onların olsun... iyi bayramlar...


cylnh

Arayin bence balık bilmezse halik bilir 😃zaten ole yapan gelinler kıymetli olur benim kV bayram sabahi hazırlandı bana seslenmedi elTİME hadi geliyormusun die soruyor ben evde insan değilim gibi.ne mutluki sana aynı yerde yaşamiyorsun keşke bende uzak olsn da bu kadar ezilmesem psikoloji kalmadı bende geçen bayram benim esim var eltimin eşi yok tutturdu köyüne getirelim die halbuki eltim eşiyle birgün önce ailesini gördü bense diorumki kV ben annemmë gidicem yok onu getirelim köyüne ondan bayram çıkıyo sizde çıkmıyor hevesi kırılmasına dedi ve gittik beni umursamadi bile dönüşte anneme gitçektim haber geldi eşim ise gitti ama kaldım ortada hiç düşünmediler neyse gördü ailesi ni oh dediler dualar ediyorum hayirlisiyla burdan uzak oliyim die



Cevaplamak için Üye ol