Hamilelikte spor

calisangebe soruyor: 9

Hamilelikte hangi sporları yaptınız? Doğumdan sonra da yapabildiniz mi? Tavsiye edeceğiniz egzersiz videoları var mı?

Bu soruyu cevapla


9 Cevap


smurfs

Merhaba ben yürüyüş bandında yürüyüş Yaptım ilk üç ay içinde hafif yürümeyi önerdi doktorum hamilelikten öncede spor yaptığım için çok mutlu oldum ancak ya olacağından Yada spordan Kaynaklı üçüncü ayın sonunda kanamam oldu daha sonra yirmi gün yatmak zorunda kaldım fakat yaz dönemi son dönemlerime denk geldi bol bol yüzdüm bel ağrıma çok iyi geldi oYüzden Dr nize sormadan ve bilgisi olmadan hiç bir şey yapmayınız elbetteki hareketsiz kalmayın ufak yürüyüşler yaz ise yüzme çok faydalı kolay gelsin ferah Doğumlar olsun


ema_emine

Ay öyle halsizimki evin işini zor yapıyorum.Trmposuz yürüyüş en ideali bence.


smurfs

😀21 hafta yazıyor bundan sonra halin keyfin gelir ikinciye birlikte tecrübeyle sabittir beş aydan sonra inanılmaz bir enerji gelmişti


calisangebe

Ben de biraz kan dolaşımıma yardımcı olur, belki biraz enerjimi yerine getirir diye düşünüyorum. Her yanım tutuluyor, uyuşuyor çabucak.



eloskovecanuk

Kesinlikle hamile yogasini denemelisiniz. Eger salona gitmeye zamaniniz veya imkaniniz yoksa kitapcilarda hamile yogasi cd si bulabilirsiniz. Bel ve sirt agrilari, kramplar, uyusukluklar icin birebir. Ben iki gebeligimde de yaptim ve cok memnun kaldim. Hem dogumdan once, hem de dogumdan sonrasi icin. Daha sonra da yogaya devam edebilirsiniz, bebeginize saglikla kavusmanizi dilerim:)


pareom

Yürüyüş ve yoga.. İstanbul'daysanız şahane bir bir önerebilirim:

http://www.annezen.com .

İnternette favorim ise

http://youtu.be/44fYnoSLL3c

Keyifli bir hamilelik dilerim:)


esgi

Eğer çevrenizde temizliğine güvenebileceğiniz bir havuz varsa yüzmeyi öneririm. Oğlumda gittiğim salonda haftada iki gün yürüyüş, iki gün de yüzmeye devam ediyordum. Yüzme o kadar iyi geldi ki altıncı aydan sonra, doğumdan bir gün öncesinin akşamına kadar havuzdaydım :) Doğuma kadar en ufak bir ağrı, şikayet yaşamamamı da tamamen yüzmeye borçlu olduğumu düşünüyorum. 


xena

Ben de yürüyüş ve yogayı tavsiye edebilirim. 2 doğumum da 42. haftanın ortasında oldu ve neredeyse bu zamana kadar devam ettim diyebilirim. Özellikle son aylarda oluşan sırt, bel vs. ağrıları için çok rahatlama sağlıyor ve doğumu da kolaylaştırıyor. Yüzmeyi denemedim ama imkanınız varsa yüzmenin de çok iyi geleceğini düşünüyorum ben de..


ayazlali

Daha önce ne kadar ve nasıl spor yaptığınıza bağlı. Benim doktorum kendini iyi hissettikce istediğini yapabilirsin dedi, istediğim sıklıkta olmasa da (çocuk ve işten zaman ve enerjim kalmıyor) koşup vücut ağırlığı antrenmanları yaptım ve hala da yapıyorum. İlk bebekten sonra spor yapmamı engelleyen şey uykusuzluk oldu, bebeğe uyku eğitimi verip kendim de düzenli uyumaya başladığım zaman eski spor yapma düzenine geri dönebildim.


Cevaplamak için Üye ol